۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸

مدیرکل ارشاد لرستان تشریح کرد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد اعتبار سفر دولت برای حوزه فرهنگ و هنر لرستان

اختصاص ۳۰۰ میلیارد اعتبار سفر دولت برای حوزه فرهنگ و هنر لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در جریان سفر دولت به لرستان، اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی روز چهارشنبه در سخنانی گفت: در دیدار با معاونین و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدامات لازم در خصوص تخصیص اعتبارات مصوب سفر ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت به لرستان، صورت گرفت.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر یکی از مهمترین بخش‌هایی بود که در سفر رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وزارت به استان، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام این حوزه پیش بینی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در ابتدای هفته جاری و در دیدار با معاونین و مدیران کل وزارتی، مقدمات اولیه در خصوص تخصیص این اعتبارات به استان، صورت پذیرفت و امیدواریم طی کمترین زمان ممکن بتوانیم با پشتوانه این اعتبارات، پروژه‌های نیمه تمام مهمی همچون تالار مرکزی و هنرستان هنرهای زیبای خرم آباد را به بهره برداری برسانیم.

فتایی افزود: همچنین اختصاص بسته‌های حمایتی ویژه ای برای مجموعه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز مورد موافقت و پیگیری لازم قرار گرفت که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی میان مقامات و مسئولین استانی و وزارتی در خصوص رفع کاستی‌های مختلف فرهنگی و هنری استان وجود دارد که امیدواریم ماحصل آن بهبود وضع معیشتی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی استان و همچنین افزایش سرانه فضاهای تخصصی فرهنگی و هنری استان باشد.

کد خبر 5381767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha