۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ساخته می شود

اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ساخته می شود

ساری- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: با همکاری استانداری و با مدیریت سپاه، اردوگاه معتادان متجاهر در استان مازندران ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسکندر مؤمنی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار مازندران در راستای اجرای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر خواستار ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران شد.

مؤمنی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جدی استاندار مازندران در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: بر اساس امضا تفاهم نامه ملی قرار بود ۱۰ اردوگاه معتادان متجاهر در سطح کشور احداث شود و در استان مازندران نیز قرار بود تا این اردوگاه با مدیریت سپاه ایجاد شود.

سردار مؤمنی افزود: با رویکرد جدید دولت سیزدهم و توجه ویژه ریاست جمهوری به حوزه آسیب‌هایی اجتماعی با اولویت مدیریت و کنترل آسیب‌های مربوط به مواد مخدر و روانگردان‌ها و توجه ویژه استاندار مازندران انتظار داریم تا مفاد این تفاهم نامه اجرایی و در استان مازندران شاهد ایجاد این اردوگاه باشیم.

وی اظهار داشت: در این مراکز علاوه بر سم زدایی، معتادان آموزش‌های مورد نیاز فنی و حرفه‌ای را هم می‌بینند و برای اشتغال آنان و مراقبت پس از خروج نیز برنامه ریزی می‌شود تا دوباره عود نکنند.

مؤمنی خواستار بهره گیری از مشارکت افراد خیرین در امر بهبود معتادان و مراقبت پس از خروج شد و گفت: شهرداری‌ها و بهزیستی در این زمینه نقش اصلی را دارند و ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه پرداخت سرانه نگهداری و درمان معتادان متجاهر آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

در این دیدار سید محمود حسینی پور استاندار مازندران از تلاش‌ها و اقدامات سردار مؤمنی و همکارانشان در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه کاهش تقاضا و عرضه مواد مخدر تقدیر نمود و گفت: کنترل و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی ما در استان است و برای پاکسازی شهرهای استان از آسیب‌های حوزه مواد مخدر با برنامه وارد خواهیم شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: با حمایت و پشتیبانی ستاد مبارزه با مواد مخدر و سپاه استان و دستگاه‌های مرتبط حتماً نسبت به ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در استان اقدام خواهیم نمود و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

کد خبر 5381813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha