۱ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

سرپرستان دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) و تفرش منصوب شدند

سرپرستان دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) و تفرش منصوب شدند

وزیر علوم با صدور احکامی جداگانه، دکتر«سیدعلی قاسم‌زاده» را به عنوان سرپرست «دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)» و دکتر «سهیل واشقانی فراهانی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه تفرش» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی‌گل در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر سید ابوالحسن نائینی» رئیس سابق دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و «دکتر حمیدرضا صبا» رئیس سابق دانشگاه تفرش، در مدت تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

دکتر سیدعلی قاسم‌زاده دارای دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با مرتبه استادی است. از وی علاوه بر طرح‌های تحقیقاتی متعدد، ۷۹ مقاله علمی پژوهشی و ۷ عنوان کتاب منتشر شده است. از سوابق اجرایی دکتر قاسم زاده می توان به مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ولی عصر (عج) و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و عضویت در شورای پژوهشی خانه اندیشمندان علوم انسانی ایران اشاره کرد.

دکتر سهیل واشقانی فراهانی، داری دکترای رشته اختر فیزیک – پلاسما از دانشگاه واریک - کانتری – انگلستان، عضو هیات علمی دانشگاه تفرش با مرتبه دانشیار است که تا کنون از وی دو عنوان کتاب، ۵ مقاله ارائه شده در همایش و ۴۶ مقاله علمی پژوهشی منتشر شده است. از سمت‌های اجرایی دکتر واشقانی می توان به مدیریت گروه فیزیک دانشگاه تفرش اشاره کرد.

کد خبر 5381897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha