۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۳

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه خبر داد؛

پیش‌بینی درآمد مالیاتی۲۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱

پیش‌بینی درآمد مالیاتی۲۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱

کرمانشاه- مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

عزیزالله عباس‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های همه دولت‌ها اداره کشور از طریق درآمدهای مالیاتی و حذف درآمدهای نفتی از لایحه بودجه است.

وی افزود: سهم درآمدهای مالیاتی برای بودجه سال ۱۴۰۰ رقم ۳۲۵ هزار میلیارد در کشور بود که معادل ۷۱.۵ درصد بودجه بود و این رقم در لایحه بودجه سال آینده ۵۲۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۷۹.۳ درصد بودجه را شامل می‌شود و در مجموع رشد ۶۲ درصدی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه برای درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۰ رقم یک‌هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که در بودجه ۱۴۰۱ این رقم به ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان می‌رسد که برای استان کرمانشاه رشد ۸۱ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی می‌شود.

عباس پور بیان کرد: درآمدهای مالیاتی استان کرمانشاه در ۹ ماهه سال‌جاری یک‌هزار و سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که با همکاری مودیان مالیاتی این رقم محقق شد.

کد خبر 5382763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha