۶ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

هیچ موردی از امیکرون کرونا در قزوین مشاهده نشده است

هیچ موردی از امیکرون کرونا در قزوین مشاهده نشده است

قزوین- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: خوش بختانه در حال حاضر هیچ گونه مورد امیکرون کرونا تایید شده ای در سطح استان قزوین مشاهده نشده است.

دکتر جلال رحمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قزوین اظهار کرد: طی یک ماه گذشته وضعیت شیوع کرونا و ابتلاء به ویروس در استان قزوین وضعیت ثابتی داشته است و استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

وی با بیان این موضوع که لازم است شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا و پاندمی مجدد آن دستور العمل های بهداشتی را جدی بگیرند اذعان کرد: رعایت دستور العمل ها از جمله استفاده از ماسک به خصوص در مجامع عمومی پر رفت و آمد و شست و شوی مکرر دست‌ها که با سطوح مختلف در ارتباط است مورد تاکید ما قرار دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص شیوع ویروس امیکرون کرونا گفت: خوش بختانه در حال حاضر هیچ گونه مورد امیکرون کرونا تأیید شده‌ای در سطح استان مشاهده نشده است.

رحمانی در خاتمه با تاکید بر اثر واکسن کرونا بر سلامت افراد جامعه یادآور شد: واکسیناسیون عمومی تا میزان زیادی خطر ابتلاء و آسیب رسانی کرونا را کاهش داده است و امیدواریم شاهد ریشه کن شدن این بیماری از سطح جامعه باشیم.

کد خبر 5385308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha