۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

فرماندار خانمیرزا:

خدمات درمانی و بهداشتی در خانمیرزا جوابگوی نیاز مردم نیست

خدمات درمانی و بهداشتی در خانمیرزا جوابگوی نیاز مردم نیست

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه مرکز درمانی «آلونی» تنها خدمات پزشکی عمومی به مردم ارائه می‎دهد، گفت: خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست.

یوسف مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان خانمیرزا با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر تازه تأسیس شده است، اظهار کرد: این شهرستان دارای ۵۷ روستا است که خدمات درمانی و بهداشتی در خانمیرزا در حد پاسخگویی به نیاز مردم نیست.

وی با بیان اینکه در مرکز درمانی «آلونی» تنها خدمات پزشک عمومی به مردم ارائه می‌‎شود، عنوان کرد: تراکم در این مرکز بالا است و روزانه بیش از ۳۰۰ بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می‌‎کنند.

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه مرکز درمانی «آلونی» نمی‌‎تواند نیازهای مورد نظر مردم این شهرستان را برآورده کند، تصریح کرد: این مسئله موجب نارضایتی مردم شده است.

مرادی به ساخت بیمارستان محلی در شهرستان خانمیرزا اشاره کرد و ادامه داد: زمین این بیمارستان توسط یک خیر واگذار شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ این بیمارستان بر زمین نخورده است، افزود: یکی از مسائل مهم که در سفر رئیس جمهور برای این شهرستان باید دیده شود سیستم شبکه بهداشت است.

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه جاده ترانزیتی از این شهرستان عبور می‎‌کند، گفت: با توجه به حوادث جاده‌ای که در این مسیر رخ می‌دهد ضروری است سیستم اورژانس در خانمیرزا اصلاح شود.

کد خبر 5386096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha