۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

فرمانده قرارگاه لشکر ۸۴ لرستان مطرح کرد؛

حماسه ۹ دی روز اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی

حماسه ۹ دی روز اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی

خرم‌آباد- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تاکید کرد: حماسه ۹ دی، روز اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار امروز سه شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان در سالن همایش لشکر ۸۴، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت و ارزش خاصی برخورداراست و در این ماه سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی گفت: اولین حادثه‌ای که در دی ماه در تاریخ ایران ثبت شده است مربوط به ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ و سالروز قیام خونین مردم قم برعلیه رژیم ستم شاهی و طاغوت زمان بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان افزود: دومین حادثه ثبت شده در تاریخ نهم دی ۱۳۸۸ است که سران فتنه با پشتیبانی و کمک دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و به کمک یک عده فریب خورده، که اوج رفتار وقیحانه آنها در روز عاشورا بود و روز عزای سرور و سالار شهدا را به جشن تبدیل کردند که خوشبختانه مردم با بصیرت ایران به موقع با خشم و حماسه حضور خود تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و از این رو روز نهم دی روز اقتدار بصیرت مردمی نام گرفته است.

امیر خوشکنار در ادامه در مورد اهمیت روز ۹ دی عنوان کرد: نهم دی ماه روز دفاع آحاد ملت از ولایت و ولایت فقیه خاصه مقام معظم رهبری است و این روز بدین معناست که هر کس در برابر دین و آرمان‌های جمهوری اسلامی بایستد، با شکست مواجه خواهد شد.

وی در ادامه در مورد سومین حادثه ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی به شهادت سردار دل‌ها شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: سومین حادثه مهم ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی روز سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ است که آمریکای جنایت کار به فرمان رئیس جمهور وقت خود ترامپ قمار باز، مردی بزرگ به نام سردار «قاسم سلیمانی» را به شهادت رساند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و با دو راهبرد به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند گفت: تحریک مردم در مقابل نظام، تحریف و واقعیت‌ها را در چشم مردم کوچک شمردن و مردم را مأیوس کردن از مهم‌ترین راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امیر خوشکنار بیان کرد: همه مسئولان و دلسوزان نظام می‌بایست با تمام قدرت در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند و مردم شهید پرور ایران اسلامی هم باید بصیرت لازم را در مقابل دشمنان داشته باشند.

کد خبر 5386195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha