۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود

حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود، گفت: دشمن با شهادت حاج قاسم تلاش کرد این رشته را پاره کند اما در اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال وبختیاری ولایتمدار و دوست‌دار نهضت مقاومت هستند، اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کردند با شهادت حاج قاسم تفکر و مکتب ایشان حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند مکتب عاشورا را از بین ببرند، عنوان کرد: حاج قاسم در مکتب عاشورا رشد یافت و مکتب ایشان همچون عاشورا جهانی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا با فشار حداکثری در تلاش بود به ایران ضربه بزند اما موفق نشد، تصریح کرد: شکست آمریکا در فشار حداکثری موجب شد که دست به شهادت حاج قاسم بزند.

حیدری با اشاره به اینکه حاج قاسم رشته پیوند مردم و نظام بود، مطرح کرد: دشمن با شهادت حاج قاسم تلاش کرد این رشته را پاره کند اما در اشتباه بود.

وی ادامه داد: حمله ایران به عین‌الاسد و خروج آمریکا از افغانستان موجب شد اوضاع به نفع انصارالله رقم بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شکاف بین هم پیمانان آمریکا در منطقه و ضربه‌های سهمگین مانند سیل و سونامی بر پیکره آمریکا فرود آمده است.

حیدری با بیان اینکه گروه‌های فلسطینی اوج استیصال صهیونیستی‌ها را رقم زدند، اظهار کرد: لبنان علی رغم تلاش عبری، عربی و غربی‌ها آرامش پیدا کرد و ایستادگی مردم عراق برای خارج کردن نظامیان آمریکا ضربه مهلکی بر آمریکا در منطقه وارد کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی، عنوان کرد: حاج قاسم برای پروتکل‌های نظامی آمریکا ارزش قائل نبود و هم‌زمان بر استراتژی و تاکتیک نبرد تسلط داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی اتاق عملیات شش نبرد بزرگ را تشکیل داد، تصریح کرد: سرعت عمل و تصمیم‌گیری سردار سلیمانی در میدان نبرد مرزهای امنیتی کشور را ارتقا داد.

حیدری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در عین خاکی بودن در ابلاغ فرمان قاطع بود، گفت: به منظور شکست دشمن باید وحدت بین مردم وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت مردمی دشمن در صدد به حاشیه بردن دولت است و مطالبه متراکم ده‌ها سال را از دولت تازه کار طلب می‌کند.

کد خبر 5391132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha