۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۴۳

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع):

شخصیت سردار سلیمانی متأثر از آموزه‌های اسلامی است

شخصیت سردار سلیمانی متأثر از آموزه‌های اسلامی است

کازرون - جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: اگر بخواهیم اسلام مجسم را ببینیم علاوه بر رهبر انقلاب که در راس قرار دارند، شخصیت سردار سلیمانی نشان از اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور بعد از ظهر دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دورانی بسیار سنگین را برای اسلام و در رأس برای امیرالمؤمنین (ع) رقم زد و اگر بگوییم کمر امیرالمؤمنین (ع) بعداز حضرت زهرا (س) شکست گزاف نگفتیم.

وی با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) افزود: حاج قاسم سلیمانی شاگرد ممتازی در مکتب اسلام است و آنچه از این سردار بزرگ می‌گوئیم، معطوف به اسلام است، امروز اگر بخواهیم اسلام مجسم را ببینیم علاوه بر رهبر معظم انقلاب که در رأس قرار دارند، شکی نیست شخصیت سردار قاسم سلیمانی برای ما نشان از اسلام است.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: بنده در عملیات خیبر با سردار سلیمانی آشنا شدم و آنچه اکنون در میان شما مردم شهیدپرور و انقلابی کازرون نجیب و فهیم روایت می‌کنم، باورهای قلبی مردم نسبت به سردار قاسم سلیمانی است.

شخصیت سردار سلیمانی نشان از اسلام است/دشمن ستیز و مهربان بامومنین

سردار غیب پرور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها گفت: حاج قاسم انسان چندوجهی است یعنی این بزرگمرد قابلیتی دارد که هرکسی به سهم و دید خودش به ایشان نگاه می‌کند چه جوان، میانسال و مسن، چه پاسدار، معلم، استاد، کارگر و… هرکسی با هر سنی، شغلی و جایگاهی از دید خودش می‌تواند از این شخصیت ممتاز جهان اسلام برداشتی هدایتگرانه و روشنگرانه کند، برداشتی که کمال و معرفت را به دنبال دارد.

یکی از ویژگی‌های هر مسلمانی روحیه دشمن ستیزی و رحم نسبت به مؤمنین است

سردار غیب پرور در ادامه با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی نسبت به دشمنان اسلام اَشد است، بر شدید بودن در مقابل دشمنان خدا باید نفوذ ناپذیر باشی و هیچگاه نباید به دشمنان اعتماد کرد و به آنها لبخند زد، من شهادت می‌دهم سردار قاسم سلیمانی نفوذناپذیر بود و هیچکس نمی‌توانست در اراده آهنین او رخنه کند.

وی افزود: امروز در سرزمین‌های اسلامی لشکر حاج قاسم سلیمانی درست کردند، چه کسی تصور می‌کرد مردم یمن بیش از هفت سال در مقابل دشمن ملعون و مسلح و مردم مظلوم غزه که به سنگ و تیرکمان اکتفا می‌کردند، امروز چه پیشرفت‌هایی دارند و شک نکنید سوریه، فلسطین، عراق و افغانستان همه مدیون شهید قاسم سلیمانی هستند.

آمریکایی‌ها سال‌ها پیش نقشه ترور سلیمانی را کشیده بودند

سردار غیب پرور با اشاره به عاملین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن آرزو می‌کرد حاج قاسم نباشد که مقابل ظلم‌هایشان بایستد، آمریکایی‌ها سال‌های سال نقشه ترور حاج قاسم را داشتند ولی جرأت نمی‌کردند تا اینکه آن رئیس جمهور قمارباز چنین اقدام شرم آوری کرد.

شخصیت سردار سلیمانی نشان از اسلام است/دشمن ستیز و مهربان بامومنین

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز ما هم دشمن شناس است هم دشمن ستیز است و هم به اندازه عمل می‌کند یعنی هر جا که احساس کند کسی یا گروهی می‌تواند با اسلام همراه شود، نرمش نشان می‌دهد ایشان علاوه بر اشد با دشمنان خداوند با دوستان خدا و اسلام رحیم و مهربان است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی باعث شکست مبتذلانه آمریکا شد آمریکایی که هزاران دلار هزینه کرده بود که در افغانستان بماند اکنون خجالت زده و سربه زیر فرار کرد و رفت همچنین در عراق آمریکایی‌ها جایی نداشتند و ندارند آن آمریکایی‌هایی که با شلوارک در خیابان‌های کشورهای جنوبی خلیج فارس رژه می‌رفتند امروز جرأت نمی‌کنند در خیابان‌های کشورهای عربی آنگونه راه بروند، نه تنها حاج قاسم آمریکایی ها را خلع سلاح کرد بلکه آنها را شکست داد و این باعث حیات دوباره اسلام شد.

کد خبر 5391529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha