۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نمایشگاه تاریخ تئاتر در «تالار محراب»/ ۴۰ سالگی را جشن می‌گیریم

نمایشگاه تاریخ تئاتر در «تالار محراب»/ ۴۰ سالگی را جشن می‌گیریم

مدیر مجموعه تئاتر محراب اعلام کرد قرار است نمایشگاه تاریخ تئاتر ایران برای آشنایی نسل جوان و دانشجویان با نسل‌های گذشته و تاریخ تئاتر ایران در این مجموعه تئاتری راه‌اندازی شود.

مهرداد کوروش‌نیا مدیر مجموعه تئاتر محراب که پیش از این اعلام کرده بود یکی از برنامه‌های مدنظر تبدیل این مجموعه به پایگاهی برای تئاتر دانشجویی و نسل جوان تئاتری است، درباره اقدامات صورت گرفته برای رسیدن به این هدف، به خبرنگار مهر گفت: قرار است جلسه‌ای را با مدیرکل ارشاد استان تهران برگزار کنیم تا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری یک جشنواره ثابت دانشجویی را که به صورت سالیانه و منظم در تالار محراب برگزار شود، انجام دهیم.

وی ادامه داد: قرار است برگزاری این جشنواره به گونه‌ای انجام شود که تالار محراب متعهد به میزبانی از اجراهای برگزیده جشنواره باشد.

کوروش‌نیا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با ۳ دانشگاه و همچنین رایزنی برای داشتن تعاملات با دانشگاه تهران و سوره، از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه تاریخ تئاتر ایران در تالار محراب خبر داد.

مدیر مجموعه تئاتر محراب توضیح داد: در کنار اینکه قصد داریم فضای مجموعه محراب را تبدیل به پاتوقی برای دانشجویان و نسل جوان تئاتر کنیم هدف‌مان این است که دانشجویان، هنرجویان و جوانان تئاتری با نسل‌های گذشته و تاریخ تئاتر ایران آشنا شوند. از این رو یا تا پایان سال جاری و یا در نیمه اول سال آینده، نمایشگاه تاریخ تئاتر ایران را در مجموعه تئاتری محراب راه‌اندازی می‌کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود نیز از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد تأسیس و آغاز به فعالیت تالار محراب خبر داد و گفت: این جشن یا در ایام فجر یا اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5392006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha