۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان خبر داد؛

آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند کاشان از سال آینده

آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند کاشان از سال آینده

کاشان - مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح پل راوند از سال آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صلواتی ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان اظهار داشت: حوزه طرح‌های زیربنایی جنوب و جنوب شرق کشور در سه بخش راه، آزادراه و راه آهن فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در این حوزه ۴۱ طرح ملی داریم، ابراز داشت: برای این طرح‌ها در مجموع ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

آزادراه شیراز-اصفهان ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین این طرح‌ها آزادراه شیراز-اصفهان است، تصریح کرد: این طرح ملی تاکنون حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امید داریم این طرح ملی تا ۶ ماه آینده افتتاح و برای استفاده هموطنان مورد بهره برداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار اختصاص شده به این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال است.

صلواتی با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌ها در شهرستان کاشان تقاطع غیرهمسطح پل راوند است، گفت: مطالعات لازم برای اجرای این پروژه در حال طراحی است و این پروژه از سال آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای مهم منتهی به این شهرستان، جاده بادرود به کاشان است، افزود: به دلایل شرایط جوی آسفالت هشت کیلومتر باقیمانده این محور به تأخیر افتاده است که امیدواریم از اسفندماه این پروژه مجدداً از سر گرفته شود.

ایمن سازی جاده قدیم قم به کاشان

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور تاکید کرد: در مورد جاده قدیم قم به کاشان هم مطالعاتی شده است تا با تمهیدات اندیشیده شده این محور نیز ایمن سازی شود.

کد خبر 5392284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha