۱۵ دی ۱۴۰۰، ۹:۲۸

امام جمعه نور:

حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در جهان ببیند

 حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در جهان ببیند

نور - امام جمعه نور یکی از جلوه ها و ویژگی های حاج قاسم را مردمی بودن دانست و گفت: حاج قاسم نمی توانست اشک مظلومی را در مناطق مختلف جهان ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در هایگاشن نور ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح و آغاز سال نو میلادی اظهار کرد: در عالم انسان‌ها به دنبال کمال مطلق هستند و کمال مطلق را در سایه قدرت و علم جستجو می‌کنند.

وی افزود: دستیابی به قدرت، دستیابی به علم نامتناهی بودن قدرت است و انچه قدرت انسان را تأمین می‌کند دین پاک و فرآورده‌های الهی‌ست. حجت الاسلام قنبرعلی احمدی گفت: حضرت عیسی مسیح آمدند تا اینکه خدا را به ما بشناساند و اتمام و اکمال دین توسط پیام آور صلح و رحمت هم در کتاب مقدس و هم در قران کریم آمده است.

این مسئول تصریح کرد: جلوه رحمانی پیامبر اولوالعزم در مسیر مأموریت، مبارزه با ظالم است، لذا جامعه نیز باید در این مسیر حرکت کند و در این میان می‌بینیم که برخی به خوبی این مأموریت را به انجام رساندند، ذوب در خدا و عبادت خالص الهی بود که حاج قاسم سلیمانی و به تبع آن شهدا در این راه حرکت کردند و ماندگار شدند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حاج قاسم فرای از مذهب و مکتب انسان‌ها، هرجا که انسانی صدای مظلومیتش بلند می‌شد، به کمک می‌آمد.

وی گفت: یکی از جلوه‌های حاج قاسم این بود که در میان مردم بود و ضمانت پاکیش این بود که نمی‌توانست اشک مظلومی را ببیند و حضورش در لبنان، سوریه، عراق و فلسطین مبیّن همین امر بود.

وی گفت: هر کس در مسیر استقلال، آزادی، صلح و دوستی قدم بردارد در میان تمام مردم و تمام ادیان محبوب و قابل احترام و خار چشم دشمن خواهد شد.

امام جمعه نور تصریح کرد: ژنرال سلیمانی در یک مأموریت قانونی و به دعوت کشور همسایه و بدون هیچ گونه سلاحی در دل شب مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت که نشان می‌دهد قدرت آمریکا یک قدرت پوشالی است و با این اقدام در دنیا خار و ذلیل شد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: یک روز آمریکا و هم پیمانانش از نام سردار سلیمانی می‌ترسیدند و امروز از شهادتش می‌ترسند چرا که خونش رگ‌های انسان‌های آزاده در تمام دنیا را به جوشش در آورد و زمینه نابودی این دشمن دیرینه به دستان خودش فراهم شد.

علی شادمان فرماندار نور نیز گفت: کشور ما با این تاریخ بالنده نیاز به یک افسانه داشت هرچند ملت‌ها هزینه‌های بسیار سنگینی می‌کنند که برای نسل آینده خود افسانه پردازی کنند و معمولاً افسانه خارق العاده است و خارج از رفتارهای طبیعی بشری است اما سردار سلیمانی قهرمان واقعی ما است.

کد خبر 5392682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha