۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۹

حواشی دیدار سپاهان و فولاد؛

تقابل حرفه‌ای‌های لیگ ایران/ ناکامی‌های نورافکن پایان یافت

تقابل حرفه‌ای‌های لیگ ایران/ ناکامی‌های نورافکن پایان یافت

اصفهان - دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان، تنها تیم‌های ایرانی با مجوز «حرفه‌ای» در نهایت با برتری طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان امروز شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان نویدکیا توانستند با دو گل سروش رفیعی و امید نورافکن در مقابل تک گل پاتوسی به برتری دست یابند.

در ادامه حواشی این دیدار که در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد را می‌خوانید:

*در روز گذشته AFC رأی به حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا داد و بدین ترتیب دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به عنوان نمایندگان ایران به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند؛ این دیدار تقابل تنها تیم‌های ایرانی با مجوز «حرفه‌ای» بود.

*پیش از این دیدار میکسون جدید ورزشگاه نقش جهان با حضور محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تقابل حرفه‌ای‌های لیگ ایران

*یاسین سلمانی، بازیکن مصدوم سپاهانی‌ها در ورزشگاه حضور دارد و از جایگاه ویژه بازی تیمش را دنبال می‌کند.

*لحظاتی پیش از آغاز بازی ساسان انصاری (بازیکن فولاد) و فرشاد احمدزاده (بازیکن سپاهان) که مقابل تیم‌های سابق خود بازی می‌کردند، به سمت نیمکت‌های حریف رفتند و با اعضای تیم مقابل خوش و بش کردند.

*علاوه بر احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، محمدکریمی و گیورگی ولسیانی نیز به سمت نیمکت فولاد رفتند و با سرمربی و با اعضای این تیم به خوش و بش پرداختند.

*جواد نکونام و محرم نویدکیا دو مربی جوان لیگ‌برتر همواره در کنار زمین حضور داشتند و مشغول راهنمایی تیم‌های خود بودند.

*فرشاد احمدزاده که پایه‌ریز گل اول سپاهانی بود، در خوشحالی بعد از گل سروش رفیعی شرکت کرد.

*در دقایق پایانی نیمه اول داور مسابقه سروش رفیعی را با کارت زرد جریمه کرد، همین اتفاق باعث اعتراض سجاد شهباززاده و دیگر بازیکنان سپاهان به داور مسابقه شد.

*تیم فولاد خوزستان با حدود ۴ دقیقه تأخیر برای آغاز نیمه دوم به زمین آمد و سپاهانی برای دومین بار در این فصل دقایق طولانی منتظر ورود تیم حریف شدند.

تقابل حرفه‌ای‌های لیگ ایران

*پیش از آغاز نیمه دوم و ورود فولادی‌ها به زمین، سروش رفیعی چگونگی خطایی که منجر به دریافت کار زرد برای او شد را برای داوران صحنه سازی کرد و سعی در توضیح آن داشت!

*امید نورافکن پس از هفته‌ها ناکامی در به ثمر رساندن گل یا پاس گل در این بازی با یک گل تماشایی و یک پاس گل ستاره زمین بود.

*پس از اعلام پنالتی به سود فولاد در دقیقه ۵۸، بازیکن سپاهان اعتقاد به آفساید در صحنه قبلی داشتند، اما محرم نویدکیا و نیکمت‌نشینان سپاهان مانند همیشه هیچ اعتراضی به داور یا داور چهارم نکردند.

*آسیب دیدگی کمک داور دوم مسابقه باعث توقف بازی برای دقایقی شد.

*در دقایق پایانی بازیکنان فولاد معتقد بودند که در یکی از صحنه‌ها توپ به دست مدافع سپاهان برخورد کرده و به داور اعتراض داشتند.

گفتنی است برتری با توقف پرسپولیس مقابل پدیده، سپاهانی با پیروزی در این دیدار به یک امتیازی رقیب دیرینه خود در جدول مسابقات رسیدند.

کد خبر 5395081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha