۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل

در این مقاله قصد داریم درباره مشکلات رایجی که با تعمیر تلویزیون ال جی در منزل برطرف می‌شوند، توضیح دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تعمیر تلویزیون در منزل یکی از سرویس‌های مهمی است که برای رفاه حال مردم و صرفه‌جویی در وقت آن‌ها در برنامه مراکز تعمیر گنجانده شده و به مشتریان ارائه می‌شود. با استفاده از این سرویس کاربران دیگر نگران جابه‌جایی و بردن تلویزیون به نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر نخواهند بود. همانطور که می‌دانید تعمیر قطعات معیوب در برندهای مختلف تلویزیون‌ به افزایش طول عمر این دستگاه‌ها کمک شایانی می‌کند. البته تعمیرات باید به بهترین نحو و توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب انجام شود. در تعمیر تلویزیون سونی در منزل و همچنین تعمیر تلویزیون ال جی در منزل به هیچ عنوان از قطعات فیک استفاده نمی‌شود. قطعات خراب با استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته توسط تعمیرکار عیب‌یابی می‌شوند و قطعات اورجینال و اصل را جایگزین آن‌ها می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره مشکلات رایجی که با تعمیر تلویزیون ال جی در منزل برطرف می‌شوند، توضیح دهیم.

روشن نشدن تلویزیون

یکی از مشکلات رایجی که در تلویزیون‌های ال جی ایجاد می‌شود، روشن نشدن این دستگاه است. دلیل اصلی این مشکل آسیب دیدن مین برد می‌باشد. عامل دیگر خراب بودن کابل hdmi است. البته تمام شدن باتری و خراب شدن ریموت کنترل هم ممکن است در روشن نشدن این دستگاه تاثیرگذار باشند. برای پیدا کردن عیب و برطرف کردن این مشکل بدون بردن دستگاه به تعمیرگاه از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی درمنزل استفاده می‌شود.

سیاه شدن تصویر تلویزیون

یکی دیگر از مشکلاتی که در تعمیر تلویزیون ال جی در منزل به آن رسیدگی می‌شود، سیاه شدن تصویر تلویزیون است. بروز این مشکل دلایل متعددی دارد. خرابی پنل، سوختن پیکسل یا خرابی بک لایت همگی در سیاه شدن تصویر تلویزیون نقش دارند. تعمیرکار بعد از مراجعه به منزل و بررسی قسمت‌های آسیب دیده تلویزیون ال جی قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض می‌کند. تعویض پنل تلویزیون ال جی هزینه زیادی در بردارد. به همین دلیل تعمیرکاران متخصص همواره سعی می‌کنند که این قطعه را تعمیر کنند.

پرش تصویر تلویزیون

افرادی که با مشکل پرش تصویر تلویزیون ال جی مواجه هستند با استفاده از تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می‌توانند این مشکل را حل کنند. وجود ایراد در فرکانس ورودی تلویزیون یا خراب شدن پنل و بک لایت در بروز مشکل پرش تصویر تاثیرگذار هستند. هر یک از پرش‌های عمودی و افقی دلایل مخصوص به خود را دارند و با کمک ابزارهای پیشرفته و دقیق عیب‌یابی می‌شوند. تعمیرکاران برای تعمیر تلویزیون در چنین شرایطی آن را ریست می‌کنند. تعمیرکار برای ریست کردن باید مراحل مشخصی را سپری کند.‌

خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات رایج که در تلویزیون‌های ال جی به وجود می‌آید، خاموش شدن ناگهانی و روشن نشدن این دستگاه است. قطعه برد به عنوان یکی از قطعات اصلی در تلویزیون تمام بخش‌های این دستگاه مانند حافظه رم، پردازشگر، ورودی صدا، ورودی تصویر، USB، HDMI و غیره را به هم مرتبط می‌کند و عملکرد آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به برد تلویزیون مین برد، مادر برد و برد اصلی نیز گفته می‌شود. برد اصلی با دریافت سیگنال‌ها از ورودی‌های مختلف آن‌ها را با استفاده از CPU پردازش می‌نماید. سیگنال‌ها بعد از ارسال به پنل به صورت تص

ویر در نمایشگر به نمایش در می‌آیند. با تعمیر مین برد در خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل توسط تعمیرکاران مجربی که به منزل کاربران اعزام شده‌اند، مشکل خاموش شدن ناگهانی حل خواهد شد.

تعمیر تلویزیون در منزل

اختلالات رنگ در تلویزیون

گاهی اوقات در رنگ تصویر تلویزیون‌های ال جی مشکلاتی پیش می‌آید که برای برطرف کردن آن به ترمیم و تعمیر تخصصی نیاز است. این مشکلات شامل رنگی شدن بخشی از تصویر، به نمایش درآمدن رنگ‌های غیرعادی، به هم ریختن رنگ‌های تصویر است که به دلیل خراب شدن آی‌سی کنترل و آسیب دیدن بک لایت ایجاد می‌شود. البته خراب شدن قطعاتی ماتتد بک لایت، مین برد، برد اینورتر، منبع تغذیه نیز در اختلال رنگ تصویر در تلویزیون‌های ال جی و برندهای دیگر مانند تلوزیون سونی تاثیرگذار است. در تعمیر تلویزیون سونی در منزل یا تعمیر تلویزیون ال جی در منزل به خوبی به عیب‌یابی این مشکل رسیدگی می‌شود و در نهایت با تعویض یا تعمیر قطعات معیوب این مشکل حل خواهد شد.

عدم وجود صدای تلویزیون

زمانی که تلویزیون تصویر دارد اما صدایی از آن به گوش نمی‌رسد، می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل استفاده کنید. به وجود آمدن این مشکل و مشکلاتی مانند کم نور شدن تصویر، کند شدن یا ایجاد خط‌های عمودی در تصویر در بیشتر موارد به دلیل خراب شدن پنل این دستگاه ایجاد می‌شود. صفحه نمایش یا پنل تلویزیون حدود ۷۰ در صد این دستگاه را در بر گرفته است و قیمت بسیار بالایی دارد. تعمیرکاران برای جلوگیری از هزینه خرید پنل جدید همواره سعی می‌کنند که با تعمیر پنل مشکل صدا نداشتن تصویر را حل کنند و نیازی به خرید پنل جدید نباشد.

عدم وجود تصویر در تلویزیون

زمانی که تلویزیون تصویر ندارد اما صدای آن به گوش می‌رسد، قطعه بک لایت خراب شده است. بک لایت به عنوان قطعه مهم در تلویزیون و بخشی از پنل به صورت یک رشته لامپ LED در این دستگاه تعبیه شده است. در صورت سوختن یکی از لامپ‌ها بقیه لامپ‌های LED نیز روشن نمی‌شوند و تصویر تلویزیون تاریک خواهد شد. برای تعمیر قطعه بک لایت تعمیرکار پنل را باز می‌کند و لامپ‌های بک لایک را با مهارت و دقت تعمیر می‌کند.

تعمیر آب خوردگی تلویزیون

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در تلویزیون‌های ال جی ایجاد می‌شود، آب خوردگی تلویزیدن است. بعد از این که آب روی صفحه تلویزیون می‌ریزد، نباید نسبت به این اتفاق بی تفاوت باشید. اکثر افراد به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند. در حالی که آب خوردگی آسیب زیادی به پنل تلویزیون وارد می‌کند. در صورتی که روی صفحه تلویزیون آب ریخته شد بلافاصله از سرویس تعمیر تلویزیون ال جی در منزل استفاده کنید تا میزان آسیب‌دیدگی و خرابی پنل به حداقل برسد. آسیب‌دیدگی‌های ناشی از آب خوردن تلویزیون شامل عدم تناسب روشنایی در نیمه چپ و راست صفحه، ایجاد نوارهای سفید و مشکی و خطوط رنگی عمودی در تصویر است. برای پیشگیری از این مشکل تلویزیون را نباید با مایعات تمیز کرد.

خاموش روشن شدن تلویزیون

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون ال جی در منزل مشکل خاموش روشن شدن این دستگاه است. خراب شدن قطعات داخلی مانند مین برد و برد پاور در بروز این مشکل نقش دارند. برای پیدا کردن دلیل اصلی تعمیرکار به طور کامل تمام قسمت‌های تلویزیون ال جی را مورد بررسی قرار می‌دهد. بعد از پیدا شدن قطعه معیوب آن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کند.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل توسط شرکت مجاز سیما

تعمیر تلویزیون در منزل

اگر برای تلویزیون ال جی شما مشکلی پیش آمد، جهت تعمیر تلویزیون ال جی در منزل یا تعمیر تلویزیون سونی در منزل بلافاصله به سایت شرکت مجاز سیما با آدرس اینترنتی https://www.mojazsima.ir/ مراجعه کنید. شرکت مجاز سیما در زمینه تعمیر انواع تلویزیون دارای سی سال سابقه درخشان است و تعمیر تلویزیون ال جی در منزل را در اسرع وقت توسط بهترین تعمیرکاران انجام می‌دهد. کارشناسان سایت مجاز سیما قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم درباره نحوه تعمیر، زمان تعمیر، قطعات مورد نیاز، هزینه‌ها و هماهنگی‌های لازم را با مشتری‌ها انجام می‌دهند. سپس تعمیرکاران به آدرس مشتری ارسال شده و تعمیرات را انجام می‌دهند. کارشناس فنی پس از اتمام تعمیرات و انجام بررسی نهایی عملکرد تلویزیون را تست می‌کند و پس از اطمینان از درست شدن تلویزیون آن را به مشتری تحویل می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5395539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha