۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵

اهمیت فریم ورک لاراول و آشنایی با بازار کار آن

اهمیت فریم ورک لاراول و آشنایی با بازار کار آن

در ادامه قصد داریم این فریم ورک را برای شما معرفی کنیم و تمامی مزایای آن را بگویم و سپس شما را با بازارکار این فریم ورک آشنا کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه با پیشرفت فناوری نیازمند سایت‌های توسعه یافته هستیم تا به‌راحتی بتوانیم از این سایت‌ها اقدام به درآمد زایی کنیم. در ابتدا این مبحث بهتر است گفته شود که یکی از بهترین و پرکاربردترین زبان برنامه‌نویس php است. زبان برنامه نویسی php فریم ورک‌های بسیار مختلفی دارد اما یکی از بهترین و برترین فریم ورک‌های زبان برنامه‌نویسی لاراول است که مدت زیادی از منتشر شدن این فریم ورک نمی‌گذرد اما در همین مدت کم توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران و توسعه دهنگان بدست آورد. ما در ادامه قصد داریم این فریم ورک را برای شما معرفی کنیم و تمامی مزایای آن را بگویم و سپس شما را با بازارکار این فریم ورک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

فریم ورک لاراول چیست؟

لاراول یکی از زبان‌های برنامه نویسی php است که از دیگر زبان‌های برنامه نویسی به دلیل محبوبیت زیاد بسیار متمایز شده است. لاراول مدت زیادی ازعمرش نمی‌گذرد اما در همین مدت زمان کم توانسته در بین کاربران بسیار محبوب باشد. بسیاری از برنامه نویسان و توسعه دهندگان برنامه‌های سخت و پیچیده با آموزش لاراول بسیار راحت می‌توانند این کار را انجام دهند. معماری لاراول به صورت mvc طراحی شده است که کاملاً متن باز و رایگان در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته است. این معماری همچنین امکانات بسیاری را در اختیار برنامه نویسان قرار داده است که علاوه بر بالا بردن امنیت و سرعت، کار کردن با این فریم ورک بسیار لذت‌بخش است. در حالت کلی باید گفت فریم ورک لاراول توسط تیلور اوتول در سال ۲۰۱۱ طراحی و منتشر شده است البته در ابتدا ساختار کاملی از زبان برنامه نویسی mvc نداشت، اما به مرور زمان این ایراد برطرف شد و امروزه در بین کاربران به جهت امنیت و سرعت بالایی دارد که بسیار قابل استفاده و محبوب است.

فریم ورک لاراول چیست؟

فریم ورک چیست؟ فریم ورک مجموعه‌ای از قوانین کد نویسی، استانداردها و الگوهای طراحی است که به‌صورت یک چارچوب نرم افزاری در اختیار برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. برنامه نویسان به کمک این فریم ورک کدهای کمتری خواهند نوشت که در مدت زمان کوتاه به خواسته خود خواهند رسید. این فریم ورک‌ها به برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا کدهای تکراری را در هنگام برنامه نویسی ننویسند و همچنین باعث افزایش سرعت و امنیت خواهند شد. در حالت کلی فریم ورک زمینه بسیار مناسبی برای توسعه دادن و طراحی اپلیکیشن‌ها است که برنامه نویسان استفاده می‌کنند.

فریم ورک لاراول چه مزیت‌هایی برای برنامه نویسان دارد؟

همان‌طور که گفته شد فریم ورک لاراول محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران و توسه‌دهندگان دارد که از مزایای بالایی نیز برخوردار می‌باشد، برخی از این مزیت‌ها شامل موارد زیر است:

این فریم ورک به اعتقاد کاربران بسیار جادویی است زیرا مزیت و کارایی‌هایی دارد که از عهده هر فریم ورکی برنخواهد آمد.

لاراول با هربار به روزرسانی قابلیت و مزیت‌های خود را برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان افزایش خواهد داد.

با این فریم ورک شما می‌توانید با نوشتن کم‌ترین کد نویسی و با دادن دستورات کوتاه، کارهای بزرگ در زمینه توسعه را اجرا کنید.

در فریم ورک لاراول نیاز نیست برای تغییر دادن عملکردها، کدهای اصلی برنامه را تغییر دهید که این مزیتی بسیار مهم در زمینه برنامه نویسی محسوب می‌شود.

از جمله سرویس‌های با اهمیت فریم ورک لاراول:

پرداخت و صورت‌حساب

مجموعه‌ها

تایید هویت

بررسی رویدادها

آزمون و ارزیابی

فریم ورک لاراول یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در پروژه‌های کوچک و بزرگ به‌حساب می‌آید و به‌راحتی می‌تواند تمامی نیازهای برنامه نویسان را پوشش دهد.

لاراول از orm استفاده می‌کند که امکان اتصال به تمامی پایگاه داده را برای همگان فراهم کرده است.

یکی از عمده مشکلات برنامه نویسان مبحث مسیریابی است که این فریم ورک یکی از قدرت‌مندترین سیستم‌های مسیریابی را به‌صورت آماده در اختیار برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد.

تمامی سایت‌هایی که با لاراول توسعه یافته و یا طراحی شده‌اند سرعت بسیار بالایی دارند.

توسعه‌پذیری بسیار بالایی دارد.

متن باز است.(با این قابلیت شما می‌توانید مانند یک سازنده باشید و تغییرات مدنظر را انجام دهید، زیرا علاوه‌بر فایل‌های اصلی تمامی کدهای اصلی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.)

با لاراول آزمایش‌های گوناگونی می‌توانیم انجام دهیم.

به روزرسانی کردن بسیار آسانی دارد.

در کنار تمامی مزیت‌های گفته شده لاراول امنیت بسیار بالایی دارد که بالا بودن امنیت مزیت بسیار بزرگی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود.

با توجه به مزایای گفته شده درمورد فریم ورک لاراول اگر می‌خواهید این زبان برنامه نویسی را به‌صورت کامل یاد بگیرید بهتر است دوره لاراول را به‌طور کامل بگذرانید تا در این زمینه مهارت و تخصص لازم را برای وارد شدن به بازار کار فرا بگیرد.

اهمیت فریم ورک لاراول و آشنایی با بازار کار آن

بازار کار لاراول

همان‌طور که به‌طور کامل در بالا اشاره شد لاراول یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است که سرعت و امنیت بالایی در این زمینه دارد. اما برای وارد شدن به بازار کار بهتر است شما تمام اصول این زبان برنامه نویسی را فرا بگیرید تا بتوانید در مدت زمان بسیار کم به درآمد بالایی برسید، امروزه تقریباً تمامی شرکت‌ها به دنبال افراد حرفه‌ایی و متخصص در این زمینه هستند تا بتوانند پروژه‌های خود را بررسی و توسعه دهند. پس بهتر است شما برای فراگیری این زبان برنامه نویسی عجله کنید و از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید زیرا فراگیری این زبان برنامه نویسی نیاز به فرد ماهر و متخصص در این زمینه دارد. لازم است بگوییم در حالت پایه و کلی درآمد شما از وزارت کار تا حدود ۱۷ میلیون و حتی بیشتر خواهد بود اما باید مهارت کافی در این زمینه را داشته باشید.

سخن آخر

ما سعی کردیم در این مطلب اطلاعات کلی مورد نیاز شما را در زمینه فریم ورک در اختیارتان بگذاریم اما این اطلاعات بسیار کلی است و شما برای انجام دادن این‌کار نیازمند به مهارت و تخصص بسیار زیاد هستید لازم است بگویم فراگیری این فریم ورک کار دشواری نیست، اما برای فراگیری این فریم ورک شرط و شروطی نیز لازم است همچنین شما نیازمند افراد متخصص هستید و در کنار یادگیری فریم ورک لازم است آمادگی لازم در زبان برنامه نویسی را نیز داشته باشید. این آموزش را کجا فرا بگیرید؟ بهتر است برای فراگیری این زبان برنامه نویسی از مشاورین برجسته و ماهر جاب تیم کمک بگیرید، تا بتوانید با خیالی آسوده با یادگیری فریم ورک لاراول از این مهارت درآمدزایی کنید. جاب تیم مجموعه‌ایی از نیروهای ماهر و متخصص در زمینه برنامه نویسی دارد، که می‌تواند تمامی مشکلات و ابهامات شما را با آموزش برطرف کند. اگر علاقه‌مند به اطلاعات بیشتر در زمینه یادگیری مهارت برنامه نویسی و لاراول هستید با مشاورین جاب تیم در ارتباط باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5395575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha