۲۱ دی ۱۴۰۰، ۹:۱۹

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا اوایل هفته آینده در کرمانشاه

ادامه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا اوایل هفته آینده در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه فعالیت سامانه بارشی فعلی تا اوایل هفته آینده در کرمانشاه خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه‌ای ناپایدار از روز گذشته وارد جو استان شده و تا اوایل هفته آینده، جو منطقه را متأثر خواهد کرد.

وی افزود: موج اول از این سامانه، از بعد از ظهر روز گذشته فعالیت خود را شروع کرده و این فعالیت تا اواخر وقت امروز سه شنبه در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در استان کرمانشاه، به ویژه در نیمه غربی استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فعالیت این موج علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در گردنه‌ها و برخی مناطق سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود، تصریح کرد: در روز چهارشنبه مه صبحگاهی به خصوص در نواحی سردسیر و مرطوب محتمل‌ترین پدیده جوی در استان کرمانشاه خواهد بود.

وی ادامه داد: موج دوم از سامانه فعال در منطقه از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعد و برق در اغلب نقاط استان کرمانشاه خواهد شد و از امشب تا پایان هفته، دمای شبانه در سطح استان به طور نسبی افزایش پیدا می‌کند.

دولتشاهی با اعلام هشدار سطح زرد در خصوص بارش باران، مه صبحگاهی در استان کرمانشاه، گفت: لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و کاهش دید از جمله مواردی است که ممکن است کرمانشاهیان با آن رو به رو شوند.

کد خبر 5396917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha