۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛

اجرای ۲۱۷ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

اجرای ۲۱۷ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از اجرای ۲۱۷ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز پنج شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهار داشت: در قالب این کنگره، ۲۱۷ برنامه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در اواخر سال ۱۴۰۱ و یا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ عنوان کرد: در قالب این کنگره ساخت ۳۸ فیلم و مستند در حوزه ایثار و شهادت در نظر گرفته که ۱۵ مورد از آنها در دستور کار است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به تالیفات و چاپ کتاب نیز بیان داشت: ۷۵۲ کتاب باید چاپ شود که تا کنون ۴۰ درصد این امر تحقق پیدا کرده است.

سردار کشکولی بیان داشت: همچنین قرار شده که در قالب این کنگره، با سه هزار و ۵۹۵ خانواده شهید استان دیدار و سرکشی داشته باشیم که تا الان هزار و ۴۳۸ مورد تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به طرح ضبط تاریخ شفاهی شهدا و خانواده شهدا در استان گفت: تا کنون ۷۵۰ مورد ضبط برنامه در این رابطه داشته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به چاپ ۴۵۴ مورد کتاب از شهدای شاخص لرستان گفت: همچنین قرار شده که هزار و ۴۱۴ مورد یادمان شهدا در لرستان برگزار شود که از این تعداد تا کنون ۵۷۰ مورد برگزار شده است.

سردار کشکولی بیان داشت: در مجموع برنامه‌های مدنظر در قالب کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان، ۲۲ درصد پیشرفت کاری دارد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۵۰ نخبه در بین فرزندان شهدای استان و بر ضرورت حمایت از آنها تاکید کرد.

کد خبر 5398915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha