۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

جوان دهه شصتی سرپرست فرمانداری البرز شد

جوان دهه شصتی سرپرست فرمانداری البرز شد

قزوین - استاندار قزوین در حکمی مصطفی غفوری را به عنوان سرپرست فرمانداری البرز منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اعلایی در حکمی ضمن تقدیر از زحمات محمد نصیری، مصطفی غفوری را به عنوان سرپرست فرمانداری البرز منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت محوری، با تأکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه اجتماعی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

مصطفی غفوری سابقه ۱۴ سال اشتغال در فرمانداری شهرستان البرز را دارد. دبیر شورای تأمین شهرستان البرز، دبیر کمیسیون امنیت کارگری شهرستان البرز، دبیر و مسئول کمیته اجرایی ستاد انتخابات شهرستان البرز، مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان البرز و مشاور جوان فرماندار شهرستان البرز از جمله سوابق این جوان دهه شصتی است.

کد خبر 5398929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      مبارکه لطفا بفرمایید پسرخاله کی هستن با تشکر و سپاس