۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

امام جمعه شهرقدس مطرح کرد؛

انتقاد از عدم راه اندازی دستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرقدس

انتقاد از عدم راه اندازی دستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرقدس

قدس- امام جمعه شهرقدس با انتقاد از عدم راه اندازی دستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر گفت: باید سهم مردم شهرستان از عوارض آلایندگی که مربوط به معادن است، در امور هوای پاک شهر هزینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرقدس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره بهقرار گرفتن در آستانه سالروز وفات حضرت «ام البنین» اظهار داشت: این بانوی بزرگوار وقتی به خانه حضرت علی (ع) آمد، فرزندان حضرت فاطمه را مادرانه و مهربانانه بزرگ کرد و آنها را عزیز می‌شمارد و در واقعه کربلا نیز چهار فرزندش در راه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند اما وقتی خبر شهادت فرزندانش را آوردند، او همچنان سراغ امام حسین (ع) را می‌گرفت.

وی با اشاره به منش این بانوی بزرگوار گفت: عکس العمل حضرت «ام البنین» به شهادت فرزندانش و شهادت امام حسین (ع) نشانه علاقه او به ولایت و علامت بصیرت او است.

خطیب جمعه شهر قدس با بیان اینکه امروز نیز مادران شهدای مدافع حرم، «ام البنین» وار فرزندان خود را به مسیر دفاع از حریم ولایت اعزام می‌کنند، گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم قدردان مادران شهدا باشیم و بصیرت و ولایتمداری را از آنها بیاموزیم.

جوکار بیان داشت: با توجه به سخنان امیدبخش رئیس جمهور و سردار سلامی افزایش فروش نفت و دریافت مبالغ آن و نیز قدرت نظامی و دفاعی کشور بخشی از توانایی کشور است.

امام جمعه شهر قدس با انتقاد از عدم راه اندازی دستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر عنوان داشت: لازم است در گرفتن سهم مردم شهرستان از عوارض آلایندگی که مربوط به معادن است، در امور هوای پاک شهر هزینه شود.

کد خبر 5399475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha