۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۷

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه:

دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان‌های کرمانشاه واحد آموزشی دارد

دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان‌های کرمانشاه واحد آموزشی دارد

کرمانشاه- رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این دانشگاه به دنبال تحقق عدالت آموزشی است، گفت: دانشگاه پیام نور در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه واحد آموزشی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سعیدی‌پور در نشست امضای تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور و نیروی انتظامی که ظهر امروز با حضور سردار علی‌اکبر جاویدان در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور به دنبال تحقق عدالت آموزشی است و در بعد آموزشی بزرگترین و متمرکزترین مرکز آموزشی و مرکز آموزشی دولتی در ایران شناخته می‌شود.

وی افزود: در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه از نوار مرزی تا دیگر شهرستان‌های استان دانشگاه پیام‌نور واحد آموزشی دارد و با شیوه آموزشی و منابع استاندارد خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه تصریح کرد: در دوران کرونا دانشگاه پیام‌نور در زمینه آموزشی تخفیفاتی داشته و این دانشگاه در سراسر کشور سبک آموزشی استانداردی دارد.

سعیدی‌پور با اشاره به واحدهای آموزشی در شهرستان‌های تازه‌آباد، ثلاث باباجانی، جوانرود و دیگر شهرستان‌های مرزی، تصریح کرد: به تازگی از این واحدهای آموزشی بازدید داشته‌ایم و دانشگاه پیام‌نور تنها کانون توجه مرکز استان و شهرستان‌های برخوردار نیست بلکه تمامی واحدهای پیام‌نور در سراسر کشور و در مناطق مرزی و محروم نیز خدمات استاندارد را به قشر محروم ارائه می‌دهد.

وی گفت: از سال ۹۴ به بعد دانشگاه پیام‌نور در توسعه مقطع تحصیلات تکمیلی با مجوز از وزارت علوم و دفتر گسترش وزارت علوم بیش از ۳۵ رشته دایر کرده و علاقه‌ای به تمرکز در ستاد استان نداریم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با اشاره به سیاست تمرکززدایی امکانات آموزشی دانشگاه پیام‌نور، گفت: به تناسب هر شهرستان که کادر علمی وزارت علوم تعیین کند و در هر رشته‌ای که در شهرستان تأسیس شود باید عضو هیئت علمی وجود داشته باشد.

سعیدی‌پور افزود: پس از سنجش ضوابط توسط وزارت علوم و تحقیقات در شهرستان‌های پاوه و جوانرود دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی‌ارشد دایر شد و رئیس دانشگاه روانسر مدرک دکترای ریاضی دارد و مرتبه وی دانشیار بوده که البته رئیس واحد سرپل‌ذهاب نیز دانشیار است.

وی از توانمندی‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برشمرد و ادامه داد: تلاش شده تا دانشگاه پیام نور به شکل گسترده‌ای با سازمان‌های دولتی و غیردولتی و صنعت استان کرمانشاه ارتباط بگیرد تا در قالب تفاهم‌نامه پژوهش‌های مشترک انجام شود.

سعیدی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه سه سال متوالی جز یک درصد دانشمندان برتر دنیا معرفی شده و تجلیل می‌شود.

کد خبر 5400314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha