۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوار هستند

۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوار هستند

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیشتر مددجویان کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه بعد از ظهر امروز یکشنبه در آئین تجلیل از بانوان امدادگر به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر و همزمان سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه ما در مجموعه کمیته امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چون علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را برای رسیدگی به کار مددجویان به کار می‌گیرند.

وی در ادامه نقش زن را در جامعه بسیار ارزشمند و مهم دانست و افزود: نقش شما به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که با محرومان سر و کار دارند ارزشمند و خدمت در آن نوعی عبادت است‌.

شیبه یادآور شد: استحکام، تربیت و هدایت یک خانواده یعنی مادر و بخش قابل توجهی از این آموزه‌ها توسط مشاوران و امدادگران به مادران و بانوان تحت حمایت منتقل می‌شود.

وی به نقش مهم بانوان در رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: در موضوع همه‌گیری ویروس کرونا شاهد ایثار و از خودگذشتگی‌های پرستاران و امدادگران و مددکاران برای خدمت رسانی بهتر بودیم.

شیبه با تقدیر از بانوان امدادگر به ویژه بانوان خیر و حامیان کمیته امداد گفت: با تشویق بانوان امدادگر خیر و نیکوکار می‌توان از ظرفیت آنها برای حل مشکلات مددجویان استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان افزود: جامعه مخاطب ما در امداد، نیازمندان و به ویژه زنان سرپرست خانوار هستند و خدمت به این قشر بسیار ارزشمند بوده و دعای نیازمندان همواره همراه همکاران این مجموعه است.

شیبه بر توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: ۶۰ درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند و از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

وی همچنین اشتغال و خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: در کنار گسترش و تشویق اشتغال‌های خانگی باید به موضوع فرزندپروری و رسیدگی به امورات خانوادگی نیز توجه شود.

کد خبر 5407064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha