۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

شهردار منطقه ۱۰:

۴۵ هزار متر مربع از جداره‌های شهری بازپیرایی شد

۴۵ هزار متر مربع از جداره‌های شهری بازپیرایی شد

شهردار منطقه ۱۰ از آراسته شدن بیش از ۴۵ هزار متر مربع از جداره‌های شهری این منطقه با اجرای عملیات نقاشی‌دیواری و بازپیرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شرفی از آراسته شدن بیش از ۴۵ هزار متر مربع از جداره‌های شهری منطقه ۱۰ با اجرای عملیات نقاشی‌دیواری و بازپیرایی خبر داد و با اشاره به قرارگیری منطقه ۱۰ در یکی از محدوده‌های بافت ریزدانه شهری و هم‌جواری این منطقه با بزرگراه‌های یادگار امام (ره) و شهید نواب صفوی و خیابان‌های پرترددی چون آزادی و قزوین که منجر به آلودگی و تخریب بالای جداره‌های شهری می‌شود، گفت: در راستای اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در ۲۵ هزار مترمربع از جداره‌های منطقه در طرح کوچه دوستی رنگ‌آمیزی و جداره‌سازی صورت پذیرفت.

شهردار منطقه ۱۰ در ادامه به اهمیت تأثیرات رنگ، طرح‌ها و رنگ‌های مناسب، خلاق و مطلوب در زیباسازی محیطی شهر و ایجاد شور و نشاط در ذهن شهروندان اشاره کرد و از بازسازی و ترمیم ۱۵ هزار مترمربع نقاشی دیواری خبر داد.

وی رسیدگی به جداره‌های شهری و بافت‌فرسوده را یکی از دغدغه‌های اصلی این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: بر این اساس در این راستا طرح‌های ویژه دیگری نیز در دست اقدام دارد تا علاوه بر هویت‌بخشی، کیفیت فضاهای شهری نیز بهبود یابد.

کد خبر 5407942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha