۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۴۶

فرماندار بوشهر:

پروژه‌های تکمیل‌نشده در دهه فجر امسال در بوشهر افتتاح نمی‌شود

پروژه‌های تکمیل‌نشده در دهه فجر امسال در بوشهر افتتاح نمی‌شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که کامل و قابل بهره برداری و افتتاح باشند و به صورتی نباشد که بعد از افتتاح پروژه کامل شود.

.به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی چهارشنبه شب در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر ۱۴۰۰ و برنامه‌ها اجرایی با حضور شهرداران و رؤسای ادارات شهرستان بوشهر اظهار داشت: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و همچنین سعی می‌کنند امام را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام (ره) بزرگوار ما است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه دهه‌ی فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است افزود: باید در دهه فجر برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رحیمی ضمن اشاره به بررسی طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر شهرستان بوشهر گفت: پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که کامل و قابل بهره برداری و افتتاح باشند و به صورتی نباشد که بعد از افتتاح پروژه کامل شود.

وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان شد

کد خبر 5409919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha