۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان:

کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است

کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است

سمنان- نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت فعالان فرهنگی است، گفت: حلقه صالحین از جمله مهترین ارکان تربیت نسل آتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در دیدار با مسئولان معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت مهم تعلیم و تربیت است، تاکید کرد: نسل جوان جامعه باید با مفاهیم متعالی انقلاب آشنا شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید بداند که وقتی قول دادیم پای قولمان باشیم، باید وفای به عهد و پیمان کنیم، افزود: صالحین تربیت شوندگان را با حق گویی، عدالت و وفای به عهد آشنا کنند زیرا نسل جوان همه چیز را در ذهن حک می‌کند و لذا تربیت در آنها نقش بسزایی دارد.

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان با بیان اینکه نوجوانان و جوانانی که در گروه‌های تربیتی صالحین هستند، که آینده ساز کشور محسوب می‌شوند، گفت: از این رو ضرورت دارد که بدانیم رسالت مهم مسئولان تعلیم و تربیت، کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله شاهچراغی درباره ضرورت تربیت درست جوانان آتیه ساز ایران اسلامی، تاکید کرد: انسان هر کاری را که قبول می‌کند باید به نحو شایسته و صحیح انجام دهد و لذا استفاده درست از وقت و عمر خود داشته باشد و اگر انسان در جایگاهی قرار بگیرد و درست کار نکند مثل آن سنگی است که بر لب جوی آب قرار می‌گیرد و نه خودش آب می‌خورد و نه می‌گذارد دیگری از آن آب استفاده کند.

وی افزود: کار صالحین رسالت مهمی است به آن باید اهمیت داد و دانست که پیامبر (ص) از این کار راضی هستند.

حجت الاسلام مهدی سفیدیان مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان در این دیدار گزارشی درباره صالحین استان ارائه کرد.

کد خبر 5410847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha