۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۸

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد؛

کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمان

کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمان

کرمان- فرمانده انتظامی کرمان از کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در چهار عملیات پلیسی این استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر افزود: مأموران انتظامی بخش راین هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کرد که با عکس العمل سریع مأموران و استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک کردند که پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۶۰۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی گفت: در ادامه یک دستگاه پژو پارس که راه پاک کن مواد بود به همراه راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس قلعه گنج نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان ۴۰۵ کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک دپو شده در یک منزل روستایی را کشف کرد.

سردار ناظری همچنین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه لندکروز در عملیات مأموران یگان تکاوری بم و دستگیری یک متهم خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان از هوشیاری تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج و کشف ۱۰۴ کیلو و ۶۵۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دستگیری یک متهم خبر داد.

سردار ناظری با اشاره به کشف یک تن و ۲۶۸ کیلو تریاک و هروئین در این چهار عملیات که با دستگیری چهار متهم و توقیف چهار خودرو نیز همراه بود، از عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر گفت و تاکید کرد: مأموران پلیس با هوشیاری و دقت نظر، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهند داد.

کد خبر 5411955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha