۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

مدیرکل دامپزشکی اردبیل:

۵ باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در اردبیل فعال است

۵ باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در اردبیل فعال است

اردبیل- مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از فعالیت ۵ باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهلول تکلوی ظهر یکشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی اردبیل اظهار کرد: چرخه تولید تا توزیع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی در استان اردبیل با دقت و حساسیت کامل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی مشکلی از این نظر در استان وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بر اهتمام دامپزشکی بر توزیع عادلانه اقلام داروهای دامپزشکی در شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت واحدهای دامی منطقه تأکید کرد.

تکلوی از فعالیت ۱۱ شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی در اردبیل خبر داد و گفت: ۹۱ باب داروخانه دامپزشکی، ۱۳۱ باب کلینیک و مراکز مایه‌کوبی دامپزشکی و ۵ باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه هدف دامپزشکی در استان فعال هستند.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز افزود: این دیدار با هدف پایش تأمین تا توزیع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی و بررسی و پیگیری وضعیت و مشکلات موجود از یک شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی انجام شد.

یاسر عبداللهی عابد خاطرنشان کرد: شرکت‌های پخش دارو و واکسن‌های دامی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به بهره‌برداران دامپزشکی، ذی‌نفعان این حوزه و نحوه نظارت حاکمیتی دامپزشکی بر تأمین، توزیع واکسن و داروهای دامی با تمام توان تلاش می‌کنند.

کد خبر 5412423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha