۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۲۷

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار کردستانی در طرح تولید مسکن ملی

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار کردستانی در طرح تولید مسکن ملی

سنندج -مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار کردستانی در طرح های تولید مسکن شامل طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، عرفان مرادی اظهار کرد: مجموع ثبت نامی های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در استان کردستان تا دهم بهمن ماه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر بوده که از این تعداد حدود ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن و بیش از ۷۸ هزار نفر نیز تاکنون با مراجعه به سامانه ثمن در طرح جهش تولید ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن گفت: در شهر سقز برای هزار و ۱۷۹ نفر زمین تأمین و تحویل سازنده شده و عملیات اجرایی از جمله آماده سازی شروع شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد در دیواندره، دهگلان ۳۵ واحد، کامیاران ۹۲۰ واحد، قروه ۷۲ واحد و در شهر بیجار نیز ۸۰ واحد آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تا ۱۰ بهمن ماه بالغ بر ۷۸ هزار نفر ثبت نام کرده اند که بیشترین ثبت نامی با ۲۳ هزار نفر متعلق به شهر سنندج است و سقز نیز با ۱۸ هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد.

مرادی با اشاره به ثبت نام هشت هزار نفر در دیواندره، پنج هزار نفر در کامیاران و سه هزار و ۸۰۰ نفر در مریوان گفت: ثبت نام متقاضیان تا ۲۰ بهمن ادامه دارد و پس از آن پالایش متقاضیان آغاز خواهد شد و با مشخص شدن افراد متقاضی مؤثر یا واجد شرایط اقدام لازم برای تأمین زمین انجام می‌شود.

کد خبر 5412823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صابر ضرغامی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      عالی