۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

پایان کلنگ‌زنی‌های نمایشی در کرمانشاه/به وعده‌ها عمل می‌کنیم

پایان کلنگ‌زنی‌های نمایشی در کرمانشاه/به وعده‌ها عمل می‌کنیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی سنت‌های غلط در استان کرمانشاه که نیاز به اصلاح دارد، گفت: درکرمانشاه دیگر مراسم کلنگ زنی نداریم و هدف ما عمل به وعده‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) که در گلزار شهدا کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا دنیایی از معرفت و از خود گذشتگی هستند و در راه حفظ و تقویت اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی دارد و مسئولان باید به گونه‌ای روایتگری کنند تا جوانان به خوبی انقلاب را حس کنند زیرا انقلاب نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمام مستضعفین عالم عزت و افتخار و امید شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب نیازمند زمان زیادی است اما یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم کشور آن است که افراد فاسدی که در زمان رژیم پهلوی حکومت می‌کردند برکنار شدند زیرا آنان اجازه تفکر و استقلال به مردم را نمی‌دادند.

امیری مقدم بیان کرد: در زمان رژیم پهلوی نیروهای مسلح اجازه تعمیر وسایل نظامی را بدون حضور مستشاران آمریکایی نداشتند اما امروز با افتخار در صنعت دفاعی به خودکفایی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین افتخار برای مردم آن است که فرمانده و مرجع تقلید ما رهبر معظم انقلاب بوده و نایب امام زمان (عج) بر کشور حکومت می‌کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب اقتدار ملی و استقلال برای کشور شده، گفت: امروز اقتدار ملی و استقلال به واسطه خون شهدا ایجاد شده و مذاکرات با کشورهای غربی با اقتدار انجام می‌شود و امنیت مثال زدنی که هیچکس اجازه دست درازی به کشور را ندارد زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن و درو تمام شده و ارتش و سپاه، نیرو انتظامی با قدرت در راه انقلاب ایستاده‌اند.

امیری مقدم با بیان اینکه باید در روز قیامت جوابگوی خون شهدا در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی باشیم، افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید دانست کشور گرفتار تحریم‌های ظالمانه در طول انقلاب اسلامی بوده و اگر این تحریم‌ها نبود خودکفایی در تمام حوزه‌ها حاصل نمی‌شد و این خودکفایی با تلاش دانشمندان جوان حاصل شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالروز دهه فجر بیایید کرمانشاه را درست معرفی کنیم در تمام حوزه‌ها مانند وحدت و اقتدار زیرا امروز نیازمند سرمایه گذاری در استان کرمانشاه هستیم اما منکر مشکلاتی نظیر بیکاری و برخی آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه نیستیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: مسئولین باید تلاشگر، پاکدست باشند زیرا مسؤلین خدمت گذار مردم هستند و احادیث زیادی در باب خدمت وجود دارد و بزرگان همواره به این موضوع تاکید دارند و در جریان زنگ انقلاب یکی از دانش آموزان خیلی زیبا گفتند شهر منظم و زیبا می‌خواهیم و از هیچکس کوتاهی پذیرفته نیست و باید انتقادپذیری را در جامعه تقویت کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای انقلاب اسلامی معرفی کردند و این مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند و باید همگان در بهتر شدن شرایط کمک کنیم.

امیری مقدم با بیان اینکه بزرگترین خدمت عمل کردن به وعده‌ها است، اضافه کرد: برخی سنت‌های غلط در استان کرمانشاه باید اصلاح می‌شود و مراسم کلنگ زنی دیگر نخواهیم داشت اما در اجرای پروژه‌ها مصمم هستیم و باید به وعده‌ها عمل کنیم زیرا کلنگ زنی بی فایده تنها موجب دلسردی مردم می‌شود زیرا مراسمی که دستاوردی ندارد به درد مردم نمی‌خورد.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات ۴۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و فرهنگی در دهه فجر به ارزش یازده هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه، گفت: در اجرای پروژه‌هایی مانند ساخت مسکن باید پیوست فرهنگی و خدماتی مانند جایگاه مسجد، کلانتری، درمانگاه و … توجه شود و باید از سردرگمی مردم جلوگیری شود و در این ایام ۲ هزار نفر در در استان مشغول کار خواهند شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه مدیریت استان تغییراتی خواهیم داشت و در حال سنجش مدیران برای انتصاب هستیم زیرا مدیران آینده استان کرمانشاه باید از مدیر گذشته توانمندتر باشند و در سفر رئیس جمهور به استان گیلان بر این موضوع تاکید شد.

امیری مقدم گفت: اگر خدمت به درستی به مردم از سوی دستگاه‌ها ارائه شود ملاقات‌های مردمی کاهش خواهد یافت و مدیری که مراجعه کننده زیاد دارد نیازمند بازنگری در شیوه مدیریت خود است.

کد خبر 5414180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha