۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

وحیدی در پیامی:

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در سمت‌های مختلف منشأ برکات ماندگار شد

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در سمت‌های مختلف منشأ برکات ماندگار شد

وزیر کشور گفت: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در مسئولیت‌ها و سمت‌های مختلف به خصوص در نهاد شورای نگهبان که نخستین دبیری این نهاد انقلابی را برعهده داشت؛ منشأ آثار و برکات ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان را به مقلدان، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و پیروان صدیق ایشان تسلیت و تعزیت گفت.

براساس این گزارش، در این پیام آمده است:

قال رسول الله (ص): مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

‌ارتحال حزن‌انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی که عمری در مسیر ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی مجاهدت کرد، موجب تأثر و تألم همه مؤمنین شد.

آن عالم فقید در طول دوران عمر با برکت خود تلاش و کوشش ارزشمند و ماندگاری در تبیین اندیشه‌های والای اسلام و تربیت شاگردان مکتبی و دفاع از آرمان بلند انقلاب اسلامی داشت.

ایشان همچنین در مسئولیت‌ها و سمت‌های مختلف به خصوص در نهاد شورای نگهبان که نخستین دبیری این نهاد انقلابی را برعهده داشت؛ منشأ آثار و برکات ماندگار شد و با داشتن روحیه مردمی و انقلابی اهتمام بالا به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت اندیشه‌های اسلامی و دینی در بطن و بستر جامعه داشت.

اینجانب به سهم خود فقدان تأثر برانگیز این روحانی عظیم الشان را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه بزرگ روحانیت و مقلدان صدیق ایشان تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن عالم بزرگ علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5414341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha