۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

برگزاری هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه بیرجند

برگزاری هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه بیرجند

بیرجند _ رئیس هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه بیرجند گفت: دستاوردهای ۲۷ کانون دانشجویی در هفتمین جشنواره درون دانشگاهی به صورت حقیقی و مجازی به نمایش گذاشته می شود.

علی زنگویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دستاوردهای ۲۷ کانون فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویی دانشگاه بیرجند در قالب هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه بیرجند در دو بخش مجازی و حقیقی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته وی هدف از برگزاری این جشنواره معرفی دستاوردها، برنامه‌ها و پیشنهادات مربوط به ۲۷ کانون فعال در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین نمایش و فروش آثار و دستاوردهای فردی دانشجویان است که از ۲۸ دی با ثبت نام در ۲۳ بخش فردی و۸ بخش گروهی آغاز شد و تاکنون ۷۰ اثر دریافت شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اضافه کرد: ۲۱۶ برنامه در قالب مسابقه، کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی (در حوزه‌های دانشگاهی، استانی و ملی)، اجرای تئاتر، موسیقی برگزار می‌شود و یکی از بخش‌های جدید هفتمین نمایشگاه مجازی توانمندی‌های کانون‌ها و دانشجویان هنرمند دانشگاه دانست که برای بازدید دانشگاهیان و عموم مردم به آدرس: http://exh.birjand.ac.ir/royesh/ تا تاریخ ۲۲ بهمن قابل دسترسی است.

به گفته وی برگزاری جشنواره فرهنگی رویش فرهنگ و هنر با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان - پایگاه میراث جهانی باغ اکبریه و شرکت تعاونی روستایی کلبه ارمغان دیار کویر با هدف معرفی و فروش صنایع دستی استان و نمایش و فروش دستاوردهای دانشجویان کانون‌های دانشگاه بیرجند در محل بازارچه صنایع دستی واقع در باغ و عمارت تاریخی اکبریه بیرجند این جشنواره از ۱۷ تا ۲۱ بهمن پذیرای علاقمندان است.

کد خبر 5417463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha