۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

۴۰۰۰ واحد مسکن برای معلولان در کشور ساخته می شود

۴۰۰۰ واحد مسکن برای معلولان در کشور ساخته می شود

ایلام-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: چهار هزار مسکن شهری و روستایی برای مددجویان دو معلول به بالا ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قادری صبح روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که سخت‌ترین کار در این سازمان مددکاری است به طوریکه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد.

وی حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندی‌های مددجویان را از مهم‌ترین وظایف و مأموریت مددکاران سازمان بهزیستی برشمرد.

وی با ذکر اینکه مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام ثابت کردند و ماهم براساس رسالت و وظیفه خود در حوزه که نیاز باشد خدمت کنی افزود: رویکرد این سازمان حمایت بیشتر از مناطق کم برخوردار است به طوریکه محرومیت منابع غیر مولد، مولد شود و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این سرزمین گذرگاه اربعین است و ظرفیت بسیاری در حوزه اقتصادی را داراست که وظیفه ما این است که از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم.

قادری تاکید کرد: باید به خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا بایدتوجه کنیم و از تمامی ظرفیت‌های استان برای کم کردن حفره محرومیت و توانمند سازی مددجویان استفاده کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پایین بودن حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی گفت: با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی‌هایی در خصوص افزایش ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.

وی گفت: کار مددکاری دلی و عاشقانه است و با علاقه‌ای که دارد به جامعه هدف خدمت می‌کند که این مساله بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی از استاندار ایلام خواست تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را برای کمک به مددجویان بسیج کند و سازمان‌ها از همه ظرفیت خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده کنند.

کد خبر 5417992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha