۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشکلات را با تقویت جریان های انقلابی از سرراه برداریم

مشکلات را با تقویت جریان های انقلابی از سرراه برداریم

بابل- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با وحدت، انسجام، ولایتمداری و تبعیت از رهبری و تقویت جریان انقلابی مشکلات را از سر راه برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر دوشنبه در یادواره شهدای آموزشگاه نظامی المهدی (عج) با گرامیداشت شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: طی ۴۲ سال گذشت به رغم مشکلات و جنگ رسانه‌ای، فرهنگی تبلیغاتی و نظامی، مردم پای ارزش‌های ایستادند و دفاع کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دنیای استکبار را به وحشت انداخت زیرا کسی نمی‌توانست به آمریکا چپ نگاه کند زیرا هیچ کسی جرأت نداشت و سفیر و سرباز آنها بر شاه ما حکومت می‌کرد و امروز به جایی رسیدیم که پهپاد پیشرفته آمریکا را ساقط کنیم.

وی گفت: حمله به عین الاسد، دستگیری تفنگداران آمریکایی و انگلیسی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما باید بدانیم هنوز در نیمه راه قرار داریم و قله هدف زمینگیرکردن استکبار و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: دشمنان با براه انداختن جنگ روانی تلاش دارند ما را از رسیدن به اهداف ناامید کنند و یکسری ستون پنجم و ششم و پیاده نظام‌های دشمن در داخل به ملت خیانت و برای دشمن خوش رقصی کردند.

امام جمعه ساری مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از جمله تلاش‌های دشمنان و نفوذی‌ها است، گفت: برخی‌ها تلاش کردند تا همه مسائل داخل را به آمریکا و غرب گره زنند و تمام تعهدات دشمن نسیه باقی مانده است.

وی با اشاره به خدمات انقلاب در کشور گفت: اکنون در بسیاری از رشته و علوم جزو کشورهای برتر دنیا هستیم در حالی که قبل از دنیا ما را به حساب نمی‌آوردند.

کد خبر 5419465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha