۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم در بندرعباس پایان یافت

چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم در بندرعباس پایان یافت

بندرعباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در بندرعباس با اکران شانزده فیلم پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسمعیل جهانگیری گفت: این نهمین دوره از جشنواره فجر بود که در استان هرمزگان همزمان با تهران ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه‌مندان و مخاطبان به هنر سینما اکران گردید که این ۱۶ فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مخاطبان و علاقه مندان جشنواره در زمان آغاز بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از درگاه‌های معرفی شده، بلیط‌های جشنواره را تهیه می‌نمودند و بلیط فروشی از طریق چاپ بلیط کاغذی صورت نمی‌گرفت و تنها از طریق سامانه متصل به سمفا انجام می‌شد.

جهانگیری به وضعیت شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل این وضعیت و اهمیت سلامتی شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالن‌های سینما با ظرفیت پنجاه درصد به اکران فیلم‌ها پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان از همه ی دستگاه‌ها، انجمن‌های فعال هنری و فرهنگی، حوزه‌ی رسانه و مطبوعات و خانواده‌ی سینمای هرمزگان و…که در برگزاری مطلوب این رویداد مشارکت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: پر فروش ترین فیلم‌ها در بندر عباس در مجموع هر دو سینما علف زار، مرد بازنده خائن کشی و موقعیت مهدی بودند.

گفتنی است ۱۶ فیلم اکران شده در سینماهای بندر عباس عبارتند از: خائن کشی - مسعود کیمیایی، مرد بازنده - محمد حسین مهدویان، لایه‌های دروغ - رامین سهراب، ماهان -حمید شاه حاتمی، ملاقات خصوصی -امید شمس، هناس- حسین دارابی، بیرو -مرتضی علی عباس میرزایی، بدونِ قرار قبلی - بهروز شعیبی، موقعیت مهدی- هادی حجازی فر، شب طلایی- یوسف حاتمی کیا، نمور - داوود بیدل، شادروان- حسین نمازی، علفزار -کاظم دانشی، شهرک -علی حضرتی، ضد - امیرعباس ربیعی و دسته -دختران منیر قیدی.

کد خبر 5422935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha