۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد؛

ایجاد زمینه استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد شده

ایجاد زمینه استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد شده

مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است و باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون و بروز وضعیت قرمز، کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید شده و مهدهای کودک نیز به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه فعالیت تالارها، ادامه داد: تالارهای پذیرایی باید صرفاً با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مابقی صندلی‌های خود را از محل خارج کنند.

وی گفت: صداوسیما و دیگر رسانه‌ها باید تلاش کنند تا ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودمراقبتی افزایش یابد.

نظری با بیان این‌که مراجعه به موقع بیماران به پزشک باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این بین آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تأکید است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تشدید پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کارخانجات، ادامه داد: تزریق دز سوم واکسن بسیار مهم است و در این راستا امیدواریم جهشی در حوزه تزریق دز سوم صورت بگیرد.

کد خبر 5424044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha