۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

رییس اداره مسلمانان گرجستان در دیدار با رییس جامعة المصطفی:

در گرجستان در خصوص فعالیتهای فرهنگی و دینی آزادی مناسبی وجود دارد

در گرجستان در خصوص فعالیتهای فرهنگی و دینی آزادی مناسبی وجود دارد

رئیس اداره مسلمانان گرجستان در دیدار با رییس جامعه المصطفی گفت: حقوق مسلمانان در گرجستان محترم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ایگیدا دیدار رئیس اداره مسلمانان گرجستان با رئیس جامعه المصطفی و، رئیس اداره مسلمانان گرجستان، با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی، با حجت‌الاسلام عباسی، رئیس جامعةالمصطفی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام عباسی در این دیدار، ضمن خوشامدگویی به رامین ایگیدا و تقدیر از همکاری اداره مسلمانان گرجستان با جامعه المصطفی، ابراز داشت: شفافیت و رسمیت‌بخشی، از راهبردهای اساسی جامعه المصطفی در همه فعالیت‌های علمی و آموزشی در عرصه جهانی است و این آمادگی وجود دارد تا همه اقدامات قانونی لازم برای تسهیل فعالیت‌های نمایندگی المصطفی در گرجستان صورت پذیرد.

رئیس اداره مسلمانان گرجستان، در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جامعه المصطفی و دیدار با حجت‌الاسلام عباسی، خاطرنشان کرد: در گرجستان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی آزادی مناسبی وجود دارد؛ حقوق مسلمانان محترم بوده، زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای آنان فراهم است.

ایگیداو برنامه‌های علمی و آموزشی جامعةالمصطفی را به ویژه در گرجستان بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر ارزیابی کرد و پیشنهادهایی برای فراهم نمودن زمینه‌های همکاری مشترک بیان نمود.

شایان ذکر است در این دیدار، تعدادی از مدیران جامعه المصطفی دقایقی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 5427764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha