۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۰۷

رئیسی در تماس تلفنی رئیس جمهور صربستان:

فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع توسعه سطح همکاری‌های دو کشور فعال شوند

فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع توسعه سطح همکاری‌های دو کشور فعال شوند

ابراهیم رئیسی و رئیس جمهور صربستان در مکالمه تلفنی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و بی شمار توسعه همکاری‌های تهران - بلگراد، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان، توسعه و تحکیم بخشد.

رئیسی با اشاره به اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای برای توسعه سطح همکاری‌های دو کشور وجود دارد گفت: توسعه همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، منافع متقابلی برای دو کشور دارد که باید شناسایی و فعال شوند.

الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر اینکه دو کشور از زمینه‌های گسترده‌ای برای توسعه سطح روابط برخوردار هستند، گفت: بلگراد بدنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

رئیس جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مواضع مستقلی داشته است و بر این مبنا می‌توانیم در مسائل بین المللی همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

کد خبر 5428551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حلیمه قاسمی همسر حسن مهاجر IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      0 0
      باسلام خدمت آقای ریسی آقای ریسی شوهرم بی گناه افتاده زندان شمارو خدایه کاری کنید که بیاد بیرون الان۷ماه میشه داخل زندان هست اصلان بهش مرخصی ندادن من تواین شهر غریب با دوتا بچه موندم چیکار کنم باید واسه خرجیمون برم گدایی کنم با تشکر از شما مقامات بالا