۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

مخلان امنیت مردم پاسخی دندان شکن از پلیس خرم‌آباد خواهند گرفت

مخلان امنیت مردم پاسخی دندان شکن از پلیس خرم‌آباد خواهند گرفت

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: کسانی‌که با اخلال در امنیت و آرامش مردم به دنبال نان و نامی هستند، پاسخی دندان شکن، پشیمان کننده و عبرت آموز از پلیس خرم‌آباد خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: تلاش می‌کنم با گسترش و توسعه پشتوانه اجتماعی برای پلیس، تعامل با اعضای شورای تأمین و واحدهای امدادی و خدمات رسان و اطاعت از سلسله مراتب انتظامی، آنچه تکلیف ماست را محکم و استوار انجام دهیم.

وی یادآور شد: آنانی که با اخلال در امنیت و آرامش مردم به دنبال نان و نامی هستند، پاسخی دندان شکن، پشیمان کننده و عبرت آموز از پلیس خرم آباد خواهند گرفت.

علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد نیز در این مراسم امنیت را یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار و پیشرفت دانست و اظهار داشت: یکی از ابعاد امنیت، امنیت انتظامی است که فراهم کننده بستر رفاه، اشتغال، رشد اقتصادی و سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ما شاهد برقراری این امنیت هستیم، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی و دستگاه‌های فرهنگ ساز کار خود را به درستی انجام دهند و مؤلفه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را اجرایی کنند، یقیناً کلانتری‌ها و دادگاه‌های ما خلوت تر می‌شود.

فرماندار خرم آباد گفت: نیروی انتظامی گاهی تاوان کم کاری مدیران دستگاه‌های دیگر را پرداخت می‌کند؛ لذا همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا امنیت پایدار را شاهد باشیم.

دریکوند با تاکید بر اینکه خط قرمز همه ما امنیت اجتماعی است، گفت: باید با مخلان نظم برخورد جدی شود چراکه امنیت نیاز ضروری مردم برای همه امورات جامعه است.

کد خبر 5429107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha