۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

رئیس سازمان سنجش خبر داد؛

تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود

تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود

رئیس سازمان سنجش با اشاره به برنامه های تحولی سنجش گفت: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود، یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به فرصت مجدد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ یادآور شد: ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از اول اسفند آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۴ نفر در مرحله جدید ثبت نام کرده‌اند و در مجموع یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۰۳ نفر برای پنج گروه آزمایشی نام نویسی کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برنامه‌های تحولی این سازمان تاکید کرد: کنکور سراسری تا سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره قبلی مسئولیت در سازمان سنجش تمامی مراحل آزمون‌های سراسری از جمله ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج همه به شکل الکترونیکی و غیر کاغذی شد و تنها دفترچه سوالات و پاسخنامه داوطلبان در جلسه آزمون به شکل کاغذی است که این فرایند تا سال ۱۴۰۳ الکترونیکی خواهد شد.

پورعباس یادآور شد: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی‌شود یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود، ضمناً تلاش می‌شود از ظرفیت گوشی‌های تلفن همراه متصل به اینترنت، تحت شرایطی برای برگزاری آزمون استفاده شود.

کد خبر 5430795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 1
      فیلم تخیلی زیاد میبینی؟؟؟! کم ایننرنت قطعی داره؟! میخواین روز ازمون همه جوره بدبختمون کنید؟! مدارس سه تا کامپیوتر سالم ندارن یعد 600 هزار دستگاه شبکه سالم از کجا میاری؟!
    • مهدی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      قرار بود کنکور رو بردارید ، کاغذ جابجا نمیشه دیگه چیه ؟؟