۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛

دستگیری ۵ سارق مسلح فروشگاه پوشاک در بهارستان

دستگیری ۵ سارق مسلح فروشگاه پوشاک در بهارستان

تهران- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از از دستگیری ۵ سارق مسلح که اقدام به سرقت از یک فروشگاه پوشاک در بهارستان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۵ سارق مسلح در بهارستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در شهر گلستان، بررسی موضوع فوراً در دستور کار مأموران پلیس بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۶ ساعت سارقان را شناسایی و در عملیاتی ۲ سارق اصلی و ۳ نفر از همدستان که در طراحی و اجرای نقشه سرقت دست داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تصریح کرد: در بررسی‌های پلیس، این افراد دارای سابقه سرقت و حمل مواد مخدر بوده و اموال مسروقه کشف شده نیز برابر هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه از این متهمان یک قبضه سلاح وینچستر نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: به این افراد و همه کسانی که به هر نوع اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند هشدار می‌دهیم اگر بخواهند امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند همچون سرنوشت امروز این متهمان روبرو خواهند شد.

کد خبر 5431023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha