۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۵

سرپرست فرمانداری قرچک تاکید کرد؛

ضرورت نگاه تسهیل گرایانه ادارات قرچک به تولید

ضرورت نگاه تسهیل گرایانه ادارات قرچک به تولید

قرچک- سرپرست فرمانداری قرچک بر ضرورت رفع نواقص زیرساخت‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اسن شهرستان تاکید کرد و گفت: ادارات قرچک نگاه تسهیل گرایانه به تولید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد صبح چهارشنبه در نشست تخصصی رفع موانع تولید با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی بوده اند اظهار داشت: این عزیزان در این شرایط که توانسته‌اند برای تعدادی جوان شغل ایجاد کنند و منجر به رونق تولید شوند باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.

وی گفت: تولید، رکن اساسی ثبات نظام اقتصادی است و ظرفیت کشور را افزایش می‌دهد و به همین دلیل همواره حمایت از تولید و رفع موانع آن مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان داشت: ایجاد اشتغال با سایر مباحث فرهنگی و اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارد که باید به تمامی این جنبه‌ها دقت نظر داشته باشیم.

فاتحی نژاد عنوان داشت: شهرک صنعتی قرچک پتانسیل بزرگی برای منطقه محسوب می‌شود و حضور صنعتگران منجر به پویایی این ظرفیت اقتصادی شده است و بایستی در راستای توسعه شهرک، رفع نواقص زیرساخت‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی با شتاب بیشتری حرکت کرده و شغل جوانان قرچکی را در همین شهرستان تأمین کنیم.

کد خبر 5431450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha