۷ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۸

خادمی‌زاده با مهر مطرح کرد؛

نیمی از سریال نوروزی شبکه ۵ پیش رفته است/«تب سالی» در مرحله نگارش

نیمی از سریال نوروزی شبکه ۵ پیش رفته است/«تب سالی» در مرحله نگارش

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از پیشرفت ۵۰ درصدی تولید سریال «دردسرهای شیرین» که قرار است نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه برود، خبر داد.

مجید خادمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال‌های شبکه پنج و همچنین سریال‌های جدید بیان کرد: در حال حاضر «آتش در گلستان» را به کارگردانی پرویز شیخ طادی داریم که هر شب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و به مقاطعی از زندگی مرضیه دباغ می‌پردازد، پخش این سریال تا قبل از عید ادامه دارد.

وی با اشاره به سریال نوروزی این شبکه نیز اظهار کرد: مجموعه‌ای شیرین و مفرح با نام «دردسرهای شیرین» را به کارگردانی سهیل موفق در دست تولید داریم که تیمی حرفه‌ای پای آن هستند و بیش از ۵۰ درصد از این پروژه پیش رفته است.

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما نیز در ادامه درباره طرح‌های جدید شبکه نیز یادآور شد: قرار است سریالی را به کارگردانی مرجان اشرفی زاده داشته باشیم که موضوع آن کروناست و اسم سریال «تب سالی» است.

وی درباره این سریال و ساخت آن دو سال پس از کرونا اظهار کرد: ما هنوز در شرایط کرونایی به سر می‌بریم و هنوز برای ساخت چنین سریال‌هایی دیر نشده است. شرایط سختی هم داریم و تا پروژه‌ای به نگارش و تولید برسد، هر مرحله‌ای هم زمانی می‌برد به ویژه که هر سازمانی جلسات و شوراهای خود را دارد و اینها زمان می‌برد. اما این سریال هم کار جذابی خواهد بود.

کد خبر 5433349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha