۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

هنر انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص است

هنر انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص است

رشت- نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص و تبدیل تهدید دشمنان به فرصت برای رشد و شکوفایی هنر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دیدار با معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف تمدن سازی اسلامی تشکیل شده است، اظهار کرد: ساخت تمدن اسلامی نیازمند وجود انسان‌های مؤمن، مخلص، متعهد و دلسوز و میدانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مهمترین و بزرگ‌ترین رسالت پیامبر گرامی اسلامی تربیت انسان‌ها بود، افزود: انقلاب اسلامی با تبعیت از سیره پیامبر (ص)، در پی جذب قلوب انسان‌ها و تربیت الهی آنها است.

امام جمعه رشت ادامه داد: تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص و تبدیل تهدید دشمنان به فرصت رشد و شکوفایی، هنر انقلاب اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه منابع انسانی و اسلامی قوی را بسترساز تمدن اسلامی دانست و تصریح کرد: همراهی مردم در طول سال‌های انقلاب با رهبران آن نشانه یکی بودن مبنای فکری آنها است.

وی با اشاره به کمبود منابع انسانی در حوزه آموزش و پرورش، بیان کرد: رسیدگی به فرهنگیان اگر چه خوب است اما راضی کننده نیست و برای داشتن نیروی انسانی سالم در جامعه باید به قشر فرهنگیان بیش از پیش رسیدگی و توجه شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تربیت انسان صالح در راستای انجام وظایف اولیای الهی است، عنوان کرد: علم و آگاهی و خودسازی از ویژگی‌های مربی انسان ساز است.

وی با بیان اینکه مربی انسان ساز در تراز تمدن اسلامی باید از ویژگی جهادی بودن و صبر و دلسوزی برخوردار باشد، افزود: مربیان در امر تربیت دانش آموزان باید به شبهات دشمنان پاسخ مناسب دهند.

کد خبر 5435759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha