۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۲

طبق برنامه کادر فنی؛

فرنگی‌کاران سه اردو تا آسیایی مغولستان فاصله دارند

 فرنگی‌کاران سه اردو تا آسیایی مغولستان فاصله دارند

شاگردان محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی در حالی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد که تنها سه اردو تا برگزاری این پیکارها زمان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز به عنوان آخرین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی، محمد بنا و همکارانش نفرات برتر این تورنمنت را به نخستین اردوی تیم ملی دعوت خواهند کرد. اردویی که سرآغاز روند آماده سازی فرنگی کاران تیم ملی برای رویدادهای سال ۲۰۲۲ میلادی محسوب می‌شود و از روز ۱۵ اسفند ماه در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین ماه ۱۴۰۱ در مغولستان برگزار می‌شود ۳ مرحله اردو در نظر گرفته شده است.

در همین راستا محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز در آستانه آغاز نخستین اردوی شاگردانش اعلام کرد: «همه داشته‌های ما به جز هفت مدال آوری که در ۶ وزن معاف بودند، در این جام تختی به میدان رفتند. ضمن اینکه مسابقات امسال به عنوان مرحله آخر انتخابی تیم ملی برگزار شد و خوشبختانه از سطح خوبی برخوردار بود.

به گفته بنا نفرات اول و دوم جام تختی در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و برخی از نفرات سوم هم به جمع اردونشینان ملحق می‌شوند. طبق برنامه ۳۸ فرنگی‌کار به اردو دعوت می‌شوند تا دو به دو مقابل هم به تمرین و مبارزه بپردازند.

محمد بنا و مربیان کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی بزرگسالان جهان در صربستان، بازی‌های آسیایی چین و امیدهای جهان روزهای سختی را پیش رو دارند. به همین دلیل باید در هر وزن دو فرنگی‌کار توانمند را در اختیار داشته باشد و نفرات متعددی را به اردو دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان نیز بصورت مشترک در کنار اردوی تیم بزرگسالان برگزار شود که شلوغی خانه کشتی در این ایام به دلیل حضور همزمان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان، اردوی جوانان را به زاهدان منتقل کرد.

کد خبر 5436658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha