۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:

۳۵۰ هزار نهال در شاهرود تولید شده است

۳۵۰ هزار نهال در شاهرود تولید شده است

شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نهال در نهالستان منابع طبیعی شهرستان تولید شده است، گفت: توزیع نهال غیر مثمر رایگان از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کشاورزیان بعد از ظهر دوشنبه در مراسم روز درختکاری به میزبانی دادستانی شاهرود با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۵۰ هزار نهال در نهالستان منابع طبیعی شاهرود موسوم به چغولگیر تولید شده است، بیان داشت: این نهال‌ها به صورت رایگان بین مردم و مؤسسات توزیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه توزیع نهال‌ها به مناسبت هفته منابع طبیعی از روز گذشته آغاز شده است، افزود: توزیع نهال غیر مثمر بین دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات و همچنین سایر متقاضیان با هدف گسترش عرصه‌های منابع طبیعی و فضای سبز در شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس منابع طبیعی شاهرود با اشاره به اینکه در دومین روز از هفته منابع طبیعی شاهد بودیم که آئین نهال کاری در مجموعه دادستانی و دادگستری شاهرود نیز انجام شد، گفت: خوشبختانه در مجموعه قضائی شهرستان نگاه خوبی به حوزه منابع طبیعی وجود دارد.

کشاورزیان با بیان اینکه تعامل بیشتر با قضات و دستگاه قضائی بسیار در حفظ فضای سبز و انفال مؤثر است، گفت: شناسایی راه‌های گریز سودجویان عرصه‌های منابع طبیعی می‌تواند در سایه این تعامل شکل جدی تری به خود بگیرد.

کد خبر 5441449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha