با برگزاری تظاهرات؛

مردم بحرین استقبال آل خلیفه از مقام صهیونیست را بشدت محکوم کردند

مردم بحرین استقبال آل خلیفه از مقام صهیونیست را بشدت محکوم کردند

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده در شهر «منامه» و دیگر شهرهای این کشور اقدام آل خلیفه در استقبال از رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، مردم بحرین بار دیگر دست به برگزاری تظاهرات اعتراضی زدند. بحرینی‌ها در جریان تظاهراتی که در شهر منامه و دیگر شهرها برگزار شد، استقبال آل خلیفه از مقام نظامی صهیونیست را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، بحرینی‌ها استقبال مقامات آل خلیفه از «آویو کوخاری» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطینیان دانستند. بحرینی‌ها با سر دادن شعارهایی علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار لغو توافقنامه عادی سازی با تل آویو شدند.

روز گذشته «آویو کوخای» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که به منامه سفر کرده است با «ذیاب بن صقر النعیمی» همتای بحرینی خود دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روابط و مناسبات دوجانبه گفتگو کردند. طرف‌های بحرینی و صهیونیستی بر لزوم تقویت روابط امنیتی میان دو طرف تأکید کردند.

آویو کوخاوی عصر چهارشنبه ۹ مارس وارد منامه شد. او در این سفر با ناصر بن حمد آل خلیفه مشاور امنیت ملی و دبیر شورای عالی دفاع بحرین دیدار کرد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سفر کوخاوی را در راستای تقویت همکاری‌های نظامی و امنیتی میان تل آویو و منامه دانسته است. در هفته‌های اخیر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نیز به بحرین سفر کرده بود.

کد خبر 5444094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha