۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

روز مهیج ورزش اصفهان / گیتی پسند می‌درخشد

روز مهیج ورزش اصفهان / گیتی پسند می‌درخشد

اصفهان- ورزش اصفهان بعد از سال‌ها یک روز مهم و سرنوشت ساز را در پیش خواهد داشت.

به گزارش مهر، تیم فوتسال گیتی پسند بعد از سال‌ها ناکامی در لیگ برتر امسال با هدایت محمد کشاورز بار دیگر قهرمانی‌های قاطع سال‌های پیشین خود را تکرار کرد، قهرمانی که در فاصله دو هفته به پایان لیگ مسجل شد.

آنها بعد از قطعی شدن قهرمانی امروز ساعت ۱۸ در اصفهان بعد از بازی تشریفاتی با چیپس کامل مشهد در سالن پیروزی جام قهرمانی مسابقات را بالای سر می‌برند.

گیتی پسند در حال حاضر بعد از حضور در ۲۵ بازی ۵۷ امتیاز کسب کرده، با زدن ۱۲۵ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و با دریافت تنها ۵۲ گل دومین خط دفاع برتر لیگ است.

اما یک ساعت و نیم قبل از آغاز رقابت تشریفاتی فوتسال، گیتی پسند یک رقابت بسیار مهم‌تر را پیش رو دارد، مصاف نهایی لیگ دسته اول والیبال کشور مقابل ستاره طبرستان نوشهر که می‌تواند منجر به قهرمانی اصفهانی‌ها شود.

البته پیش از این صعود گیتی پسند به لیگ برتر والیبال با شکست گل گهر سیرجان قطعی شده و مسابقه نهایی صرفاً برای تعیین قهرمان خواهد بود، رقابتی که از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در خانه والیبال تهران آغاز خواهد شد.

جدا از باشگاه گیتی پسند، امروز فولادشهر میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواهد بود، رقابتی که برای سبزپوشان ذوب آهن از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر این تیم بتواند پیروزی را مقابل اراکی‌ها کسب کند تا رده نهم جدول صعود خواهد کرد.

همچنین صدها کیلومتر آن طرف‌تر سپاهان در مشهد مهمان نساجی مازندران خواهد بود، جایی که شاگردان نویدکیا در اندیشه حفظ روند خوب خود بعد از پیروزی مقابل فجر سپاسی هستند.

سپاهان با پیروزی در این رقابت حساس جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت می‌کند.

کد خبر 5444116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha