۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲

پایان کار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی

پایان کار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی

کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک زمستانی شرکت داشت با اتمام کار چهار نماینده خود در مسابقات پارا صحرانوردی و پارا اسنوبرد به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در هشتمین و آخرین روز از بازی های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲، ابوالفضل خطیبی نماینده کشورمان در رشته صحرانوردی ماده دوازده و نیم کیلومتر به مصاف حریفان رفت.

وی در نهایت با ثبت رکورد ۴۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در جایگاه بیستم قرار گرفت.

بر این اساس پرونده رقابت نمایندگان ایران در دوره از بازی های زمستانی بسته شد.

کاروان ایران با نام جانباز و آزاده شهید سرلشگر حسین لشگری و با چهار ورزشکار در دو رشته پارا اسنوبرد و صحرانوردی در این مسابقات حضور داشت و نتایج زیر بدست آمد:

رشته صحرانوردی

الهه قلی فلاح، تنها نماینده ایران در بخش نابینایان، در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی با رکورد ۷ دقیقه و ۹ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه در جایگاه دهم ایستاد.

ابوالفضل خطیبی دیگر نماینده ایران در رشته پارا صحرانوردی، ماده سرعتی، با رکورد ۳ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و در رقابت های دوازده و نیم کیلومتر نیز بیستم شد.

رشته پارا اسنوبرد

صدیقه روزبه با رکورد ۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و حسین سولقانی نیز با رکورد یک دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت.

کد خبر 5444808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha