۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

بکس بادی چیست؟ ابزار کلیدی هر مکانیکی

بکس بادی چیست؟ ابزار کلیدی هر مکانیکی

اگر این روزها بازار کسب و کار خوبی دارید و استفاده درست از وقت و انرژی مسئله شماست در این گزارش ابزاری را معرفی خواهیم کرد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بکس بادییا Air Impact Wrench از جمله ابزارهای بادی است که کاربردهای فراوانی در در صنایع مختلف دارد و یکی از محبوب ترین ابزارهای پنوماتیک به شمار می‌رود. حتماً برای شما هم پیش آمده از کنار یک تعمیرگاه خودرو عبور کرده باشید و صدای مکانیکی را شنیده باشید، در واقع این صدا، صدای بکس بادی است !

همانطور که از نام آن پیداست، نیروی محرکه بکس بادی، باد یا همان هوای فشرده است. بکس بادی فشار باد کمپرسور یا مخزن هوا را به نیروی حرکتی تبدیل کرده و گشتاور قابل توجهی را برای بستن یا باز کردن انواع پیچ و مهره ایجاد می‌کند.

به احتمال زیاد برای شما پیش آمده است که در جاده یا کنار خیابان مجبور شده باشید به وسیله آچار چرخ، به جان پیچ‌های چرخ خودروی خود افتاده و آنها را باز و بسته کنید. این کار برای هر فردی بسیار طاقت فرساست زیرا هم قدرت زیادی نیاز دارد و هم بسیار زمان بر است.

می‌توان گفت، مکانیک‌ها در تعمیرگاه‌های خودرو هیچگاه نگران این موضوع نیستند و این به لطف بکس بادی است.

یکی از مهمترین کاربردهای بکس بادی در تعمیر خودروها است و به طور کلی مهمترین ابزار یک تعمیرگاه خودرو به شمار می‌رود.

بکس بادی چیست؟ ابزار کلیدی هر مکانیکی

چرا بکس بادی به صرفه است؟ تفاوت‌های بکس بادی و برقی در چیست؟

مقرون به صرفه بودن ابزارهای کار، یکی از مهمترین عوامل تأثیر گذار در میزان درآمد و یا بازدهی آن شغل است. بنابراین افراد همواره به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند و یکی از راه حل‌هایی که که تاکنون مورد استقبال بسیاری قرار گرفته، استفاده از از ابزارهای بادی است که دلایل صرفه اقتصادی آنها را با هم بررسی خواهیم کرد:

۱- عمر طولانی: تجربه نشان داده که به طور کلی ابزارهای بادی عمر بیشتری نسبت به ابزارهای برقی و شارژی دارند. به این دلیل که ساختار ابزارهای برقی و شارژی بسیار پیچیده‌تر از از ابزارهای بادی است و معمولاً ابزارهای برقی از قطعات بسیار بیشتری تشکیل شده اند که همین امر عمر آنها را کاهش داده و احتمال خرابی را افزایش می‌دهد.

۲- قیمت پایین ابزارهای بادی: شما با مقایسه یک بکس برقی و یک بکس بادی که میزان گشتاور و سایز درایو یکسانی دارند، به راحتی تشخیص خواهید داد که قیمت بکس بادی پایین‌تر از بکس های برقی و یا شارژی

است .۳- قدرت بالای بکس های بادی: مهم‌ترین ویژگی‌های ابزارهای بادی میزان گشتاور آنهاست. چنانچه بخواهید گشتاوری مشابه گشتاور یک ابزار بادی را با استفاده از ابزار برقی تولید کنید، به نیرو و میزان آمپر بسیار بالایی نیاز خواهید داشت و در برخی موارد می‌توان گفت که انجام چنین کاری دور از منطق بوده و کار عاقلانه ای

نیست !۴- وزن سبک: مقایسه وزن دو محصول نیز مانند موارد فوق که گفته شد، کار سختی نیست! با یک مقایسه ساده خواهید فهمید که ابزارهای بادی با توجه به ساختار خاص و منحصر به فردی که دارد، از اجزای کمتری نسبت به ابزارهای برقی تشکیل شده‌اند بنابراین، وزن آنها نیز کمتر از ابزارهای برقی و یا شارژی خواهد بود.

۵- هزینه‌های نگهداری و یا تعمیر: تجربه نشان داده که هزینه تعمیر ابزارهای بادی معقولانه تر و منطقی‌تر نسبت به ابزارهای برقی و مخصوصاً شارژی است.

بکس بادی چیست؟ ابزار کلیدی هر مکانیکی

سایت فروشگاه ایرپاور که به صورت تخصصی در حوزه ابزارهای بادی و پنوماتیک فعالیت می‌کند. برای خرید انواع بکس بادی به ایرپاور مراجعه کرده و از خدماتی که پرسنل آموزش دیده این مرکز به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید.

ایرپاور سال هاست که منحصراً در گروه کالایی ابزارهای بادی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و با برندهایی با محبوبیت بالا و با رتبه بندی جهانی مشارکت دارد. می‌توانید با مراجعه به مقالات و دسته بندی دقیق و کامل این مرکز پاسخ تمام سوال‌های خود را دریافت کرده و با آگاهی کامل نسبت به برندها، کاربردها و ویژگی‌های اساسی محصولات، ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چطور و چگونه می‌توانم ابزار بادی تهیه کنم؟

ابزارهای بادی و پنوماتیک به دلیل تخصصی بودن، از حساسیت و ریسک بالایی در هنگام خرید برخوردارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که تا قبل از مطمئن شدن از مدل و قیمت دستگاه انتخابی خود، دست به خرید نزنید!

اما اینکه مشخصات و قیمت‌ها را چگونه مقایسه کنیم نیز بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه ایرپاور، تنها فروشگاه تخصصی ابزارآلات بادی و پنوماتیک در ایران است که با پرسنل آموزش دیده جویای ارائه خدمات به کاربران و صنعتگران ایرانی است. می‌توانید با مراجعه به دسته بندی کامل و جامع این فروشگاه، برندها و مدل‌های مختلف که در بازار وجود دارند را مقایسه کرده و در نهایت با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن، بکس بادی، دریل بادی، فرز انگشتی بادی و هر نوع ابزار بادی و پنوماتیک خود را سفارش دهید. این فروشگاه در سریع‌ترین زمان و با ارسال فوری بکس بادی و هر ابزار بادی دیگری را به شما خواهد رساند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5444878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha