۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۵

۲ کتاب با موضوع معرفی بخش «خیرگو» منتشر می شود

۲ کتاب با موضوع معرفی بخش «خیرگو» منتشر می شود

لامرد - همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) دو اثر در راستای معرفی بخش «خیرگو» در استان فارس چاپ و روانه بازار می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «فرهنگ و آداب و رسوم بخش خیرگو» و «بخش باسخاوت خیرگو» تالیف حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی نژاد روحانی جوان لامردی است.

حجت الاسلام حسینی نژاد، در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاصه میلاد موفور السرور حضرت علی اکبر (ع) این دو کتاب را در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و دست خیر و پر آوازه مردمان این دیار دانست.

این روحانی جوان لامردی در خصوص معرفی کتاب فرهنگ و آداب و رسوم بخش خیرگو تصریح کرد: از سال های گذشته آداب و رسوم محل را جمع آوری نمودم و مطالب را کم کم در فضای مجازی انتشار می دادم که همه آن مطالب هم اکنون در قالب چنین کتابی رخ نموده که حاوی ۳۲۵ صفحه است.

وی افزود: کتاب بخش با سخاوت خیرگو را با توجه به طبع خیر و سخاوت مردمان دیارم نوشته ام که همواره دست خیر داشته اند و نام خیرگو از منش و گویش خیر ایشان عاریت گرفته شده که همراه با عمل زبانزد میهمان نوازی عام و خاص هستند که شامل ۱۲۱ صفحه می باشد.

این روحانی لامردی صاحب ۱۴ اثر در موضوعات تربیتی، خانوادگی و مذهبی است که با این دو تالیف آثار خود را به ۱۶ اثر رسانده است.

کد خبر 5446495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha