امروز اتفاق افتاد؛

شهادت ۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت ۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با یورش به مناطقی در اراضی اشغالی ۲ فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی ادامه دارد. نظامیان صهیونیست امروز هم مرتکب جنایت جدیدی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطقی در اراضی اشغالی ۳ فلسطینی را به شهادت رساندند. منابع عرب زبان اعلام کردند: در جریان حمله بامداد امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

این منابع اعلام کردند: نوجوانی که به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید نادر هیثم ریان نام داشت که ۱۷ ساله بود. در همین حال، گفته می‌شود که نفر دوم نیز در جریان یورش صهیونیست‌ها به منطقه «رهط» واقع در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ به شهادت رسیده است.

نفر سوم هم که توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسید «علاء شحام» نام داشت. این جوان ۲۴ ساله فلسطینی در پی درگیری‌های اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.

کد خبر 5447354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 0
      رژیم های صهیونیستی و آل سعود که حرمین مقدس را اشغال کرده اند جز جنایتکارترین حکومت های تاریخ بشریت است که انشاالله در آینده بسیار نزدیک بوسیله مجاهدین اسلام از صفحات روزگار حذف و به درک واصل می شوند